Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp..se hit:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber med en oppgave og står fast..har skrevet litt men må skrive litt mer..

 

"Hvordan kan jeg pedagogisk inspirere og motivere en eldre pasient med lårhalsbrudd til å medvirke i rehabiliteringen?"

 

Jeg har skrevet fölgende:

 

For å oppnå vellykket rehabilitering er det noen viktige principper som bör fölges:

*Tilstrekkelig organisering, systematisk oppfölging og gjennomföring

*Treningsopplegget/aktiviteten må väre individuelt tilpasset pasientens evner og må inngå som en naturlig del av pasientens daglige rutine

*Motivering gjennom kommunikasjon, oppmuntring og hjelp til å tydeliggjöre fremgang/utvikling er nödvendig.

 

Noen som har andre tanker/tips??

 

 

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...