Gå til innhold

Brystplastikk ved Aleris i Trondheim ... noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min har sendt henvisningen min til Aleris i Trondheim og det jeg da lurer på er om noen her har erfaring med dem?

F.eks hvor lang tid det tok fra henvisning til man fikk vurdering hos kirurgen, og deretter hvor lang tid det tok før operasjon.

Er du fornøyd med tilbudet du fikk, og jobben de gjorde (ble du godt ivaretatt i ettertid).

Da jeg ikke vet hva som skal gjøres før etter samtalen med kirurgen er jeg interessert i alle erfaringer uavhengig av om brystene ble større, mindre, løftet eller hva som helst ;-)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer faktisk jeg også på!

Har legen din sendt henvisning til de? Hva vil det si? Det er en privat klinikk, så man behøver vel ikke det?

Skal du ha brystreduksjon eller silikon?

Tror det er ca 3 mnd ventetid der i alle fall...

Skrevet

Det er snakk om utjevning av brystene etter operasjon for brystbetennelse (de fikk helt forskjellig størrelse etterpå). Så om det blir forstørring eller forminsking vet jeg ikke før kirurgen har vurdert hva som er mest hensiktsmessig.

Grunnen til at det er sendt henvisning er at jeg skal ha det dekket. Dersom man skal betale gildet selv så er det bare å kontakte dem uten å gå via fastlegen.

Grunnen til at henvisningen er sendt dit er at de går under fritt sykehusvalg og de har kortere ventetid enn St.Olavs. (men etter det jeg kan lese meg til på nettet har de lengre ventetid enn stokkanklinikken så jeg lurer litt på å bytte ... men om de som har vært på aleris er fornøyd er det kanskje verd å vente på.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...