Gå til innhold

Dere som har langt tjukt hår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken shampo og balsam bruker dere?

Jeg har problemer med at håret blir så fort "fett", jeg må vaske det hver dag for at det skal se fint ut. Hadde vært deilig å ta en kjapp dusj om morgenen uten å alltid måtte vaske håret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tykt hår, men det er aldri fett. Jeg veksler mellom å bruke Vichi shampo/balsam på apoteket og Kerastase shampo/balsam oh hårkur.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg bruker den honninggreia som er på reklamen om dagen.. hehe, den er veldig bra :) Har funnet ut at variasjon er tingen, jeg får fort fett hår om jeg bruker samme merke for lenge..

Skrevet

bruker hearbal essenses(??) og sunsilk :)

Skrevet

Bruker head and sholders. Men det er som de andre sier variasjon som funker:)

Bruker jeg en sort mer enn en flaske, så bli det fett:s

Skrevet

Takk for svar :-)

Da er nok tingen å variere skjønner jeg :-)

Skrevet

jeg bruker babyshampo. slet i mange år med tørr hodebunn og fett hår. men babyshampo fikset problemet. bruker annen shampo innimellom da. men det er med babyshampo håret blir blankest faktisk. og det blir ikke så fort fett

Skrevet

Jeg har ganske langt og tykt hår, og det blir aldri fett.

Vasker det maks 2 ganger per uke, hvis ikke blir det veldig fort livløst og brusete.

Bruker litt ulike sjampoer. Noen ganger frisørsjampo og andre ganger loreal sine. Bruker nesten aldri hårkur, kun enkelte ganger hos frisør.

Skrevet

Jeg varierer også mellom ulike shampoer osv, vasker håret et par ganger i uka, noen ganger 3 , alt etter hva jeg driver med. Noen ganger blir man jo svett, og bare må vaske det.

Min erfaring er at det blir mer fett jo oftere man vasker det, hvis du skjønner.

Altså, hvis du holder ut 2-3 dager mellom hver vask, f.eks ved å sette det opp, osv, så blir det etterhvert ikke så fett mellom hver vask...

:-)

Skrevet

Jeg bruker herbal essens. Nå har jeg stripet det endel og da må jeg bruke balsam, men ellers så er det lurt å IKKE bruke balsam på langt tykkt hår. Da ser det bare tungt å flatt ut ( og lettere fett ) på meg i alle fall ;o)

Skrevet

Det som funker for mitt hår er å variere, bruker en flaske av et merke, også kjøper jeg et nytt merke.. Har kosta på meg frisørshampooer et par ganger, men jeg syns egentlig de i matbutikken er like bra jeg.. Håret mitt blir fort fett og tungt vis jeg bruker balsam, men det er veldig flokete, så jeg bruker balsam noen ganger, eller så bruker jeg den gule natusan kids sprayen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...