Little Dreamer Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Holder på med medarbeider utvikling og trenger ditt syn på saken: 1. Hva er en god sjef/leder for deg? 2.Hva skaper trivsel for deg i løpet av arbeidsdagen? På forhånd takk for hjelpen:)
trippeltopp Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Min sjef er verdens beste sjef! 1. En god sjef er blid og imøtekommende, gir konstruktiv kritikk, er flink til å påpeke det om du har gjort en god innsats, viser tydelig at hun setter pris på sine ansatte, blir hørt og respektert av sine ansatte, tør å ta den vanskelige samtalen, klarer å balansere det å være "en av gruppen" med det å også være en tydelig leder, på en god måte. Og sånn er min sjef 2. Å bli møtt med et "hei" (det skal ikke mer til), positive og engasjerte medarbeidere, latter, en liten kommentar om man gjør noe bra.
~Roskva~ Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 En god sjef er klar og tydelig i sin rolle på arbeidsplassen. En god sjef skal kunne komme med konstruktiv kritikk - spore de ansatte til å gjøre en så god jobb som mulig. En god sjef må komme med ros for godt utført arbeid, og være klar på at han/hun setter pris på sine ansatte. En god sjef må anstrenge seg for å finne løsninger på arbeidsplassen som passer så mange som mulig av de ansatte, samtidig som det er til det beste for bedriften. Men i konfliktsituasjoner må han/hun også kunne ta en avgjørelse, og stå for den. I løpet av arbeidsdagen er det helt klart forholdet til mine kolleger som skaper trivsel for meg. Vi snakker mye med hverandre, og tør be hverandre om hjelp. Vi tøyser og ler også ganske masse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå