Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg var inne til samtale hos fastlegen min 3 ganger før han henviste meg til sykehuset. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle beholde eller ikke, derfor så mange samtaler tror jeg. Han "tvingte" meg også til en samtale hos Amathea. På sykehuset tok de UL, snakket om selve inngrepet - om jeg var klar over risiko osv, om hva jeg ønsket av prevensjon i ettertid. Fikk time til selve aborten et par uker etterpå.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 ja her var det litt snakking om selve inngrepet, hvilken form for abort jeg ville ha, utfylling av skjema, ditt og datt.. også var det innvendig ul. fikk time relativt raskt..
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Ul, skjemautfylling og prat. Man får en samtale dagen man skal ta abort også forøvrig. I alle fall fikk man det på ullevål
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jeg hadde bare ul-time. Så fikk jeg time til aborten ingen snakk eller skjemautfylling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå