cherry coke Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Datteren min våknet i natt og gråt fordi hun svei nedentil. Vi gikk på badet og vasket med litt kaldt vann og hun sovnet igjen . Hadde ikke vondt i dag tidlig sa hun. Hun tisset ikke på do før vi gikk i bhg, så jeg vet ikke om hun har noe ubehag med det. Hun sover fremdeles med bleie og bleia var så godt som tørr i dag tidlig.
Gjest Gul stjerne Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Hyppig vannlating og svie når og etter at man har tisset. Lett feber. Blir infeksjonen ikke behandlet kan det utvikle seg til nyrebekkenbetennelse, og det vil du ikke. Det er ikke verre ennn å levere en urinprøve hos lege og få sjekket. Jeg ville gjort det. Har vært plaget selv, og det er veldig smertefullt.
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Jenta mi hadde UVI når hun var 11 mnd gammel. Hun knep seg ofte, virket som hun hadde vondt i magen, og så luktet det veldig stramt av tissebleiene hennes. Leverte urinprøve og fikk antibiotikakur som hun gikk på i 3 dager.
Lilith Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har dette nå, har vært hos legen i dag og fått medisin. Følelse av å måtte tisse veldig ofte, sviing når man tisser, smerter i underlivet (urinrøret), lav feber er symptomer som er vanlige, og som jeg har. Sitter her nå og venter på at medisinen skal virke. Datteren din bør få levert urinprøve hos legen, som nevnt over her kan det bli mer alvorlig hvis man venter. Er det ikke UVI, så får man i hvert fall klarhet i det.
cherry coke Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 Takker så mye for svar=) Skal snakke med henne når jeg har hentet henne i bhg og høre med personalt der om de har sett/hørt noe. Tenker litt på om det kan være overfladisk nemlig. Men skal nok bestille en legetime ja:) Men da tar jeg med fersk urinprøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå