♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Bor i Oslo og er så fristet til å pakke den ut av vogna nå. Kjempe lei den store fæle posen! har en fleece pose fra bassonbaby, men "redd" den blir litt kald hvis gradene skulle falle igjen. Når jeg først har tatt ut voksi putter jeg den ikke tilbake igjen nemlig! ;-)
Lompa75 Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Hvis barnet sover i posen så vill jeg ventet litt til. Ellers kan man kle på barnet mer klær og ha ekstra pless eller noe sånn )
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Neida han sover ikke i vogna. Men liker ikke å ha på seg for mye klær heller da vettu ;-) Skal la han sitte på sauefell så da blir det varmt og godt!
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Oj, den sluttet vi med for noen uker siden. Byttet den ut med dyne og lammeskinn i bunn.
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Hun har også bare på seg body og strømpebukse med tynn ulldress over. Er god og varm.
Zitro Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 tenkte jeg skulle kjøpe sommerdyna til voksiposen jeg, så kan jeg bruke den en god stund til. Snuppa mi HAAAAAAAAATER å ha mye klær på seg i posen når hun skal sove se også koser hun seg så ille oppi den posen...
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2009 Den gikk ut av vogna i sta, skal bli godt med noe lettere oppi der. Grunnen til vi har brukt den så lenge er fordi vi bare har på jakke når vi går tidlig om morgenen. Men får heller sette på litt mer klær. Synes hele posen gjør vogna kjempetung! Får vårfølelse når jeg legger vekk voksien jeg! =)
Ksenia & Anjem Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Vi kuttet ut den tykke dunposen for 2 uker siden..Nå sitter han i dress i vogna..mye deiligere..
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2009 Sant, hva slags dress bruker dere? Lurte på det selv, men han er ikke så glad i å bli kledd på så mye klær=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå