Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Ja,da kom jeg tilbake også.Var på Ul på fredag den 13,de så store avvik i str på embryo.Var i uke 9,men embryo var uke 5-6.Fikk ny time på sykehuset i går til Ul med en overlege.Der var det to leger som bekreftet en missed abortion,så jeg ble lagt inn med det samme og fikk utskrapning på kvelden.Det var kjempekoselige leger og pleier,og alt gikk så fint.Føler meg ganske ok i dag allerede,har jo brukt hele helgen på å fordøye det og gråte så nå er jeg bare glad for at jeg har ett ordentlig svar og ikke flere uker til i usikkerhet. Så nå var det bare å vente i 2uker før vi kan ha sex(fikk med ett skriv hvor det sto det) så håper jeg at spiren sitter fort igjen.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Uff, det var synd å høre. Håper spiren sitter ganske raskt da:) Lykke til med prøvingen. Babystøv:D
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Tenker på deg! Håper spiren sitter raskt igjen snart, og klamrer seg fast:)
Feita Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Huff så trist. Ønsker deg masse lykke til videre. Håper du blir raskt gravid igjen!!
♥Axinija♥ Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Uff, så leit å høre!!!!! Føler virkelig med deg, og vet hva du går gjennom..... Var også på UL (skulle vært i min uke 13) på fredag den 13. og fikk konstatert BO...helt grusomt!!!!! Ønsker deg virkelig lykke til videre, håper våre spirer sitter bedre neste gang.... Klem til deg
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Huff, da... Det var trist... Håper du får en ny spire veldig snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå