Kæmma og trultene Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Nei si det... jeg har termin i mai og har begynt å tenke på hva som skal være med, og tenke på hva som evt må kjøpes inn. Me har ikke pakket den enda, men siden jeg fødte på termin sist og ikke hadde den klar i det hele tatt da, så tor jeg at jeg kommer til å starte så smått nå. Vet det er lenge igjen, men er sykmeldt og har ikke noe annet å gjøre heller hehe
Underveis --> Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Har termin på fredag og pakket vel bag'en for en tre ukers tid siden. Pakket om her om dagen over i en mindre trillekoffert. Har ikke pakket alt. Toalettsaker og slikt er jo ikke med ennå. Det jeg derimot har, er en liste over ting som er kjekt å ha med. Greit å ha i tilfelle man er litt ute, eller mannen må gjøre det for en. Finnes flere slike lister rundt om på nett, og det er en tråd her nå om hva folk har med i bag'en sin.
Yezzz!!!! Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Er i uke 30 nå, og har egentlig ikke tenkt tanken før i dag. Leste på mammanett. Der sto det på uke 31 at man burde pakke sykehusbagen.. Føles så innmarri fjernt ut enda, og har derfor ikke tenkt så mye på det. Men å lage en liste om hva man skal ha med, kan jo være smart..
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 sist var d noe som sa meg at jeg skulle pakken den 4 uker før termin selvom jeg syns det var leeenge før.. men glad jeg gjorde det for hun kom litt over en uke etterpå) Denne gangen pakker jeg nå i helgen tror jeg..har termin den 24april..
Mizz-Lene Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Har 24 dager til termin og bagen er på langt nær pakket selv om de to første barna kom noen dager før termin. Kjente at det klemte litt nå, så i morgen skal jeg pakke:)
Yvonne-78 Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Er 3-dager på overtid,har ikke pakket noe reisebag,den pakker jeg når jeg drar på sykehuset,stresser ikke nei. Bor rett ved sykehuset også,så samboer får komme med tingene til meg etter behov.
sassi87 Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 har termin 13 april, å er beg å pakke baggen idag:)... er så koselig å finne klær til beibisen:)
megh Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 kanskje jeg pakker den i helgen. Har en mnd igjen da..
¤A-09¤ Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 Om 3 uker tenker jeg. Er 34 uker på vei i morgen. Alle sier at han kommer på overtid, men jeg tror han kommer før termin. Vi får se hvem som har rett;-)
Helene- Skrevet 19. mars 2009 #12 Skrevet 19. mars 2009 Jeg er så og si ferdig pakket Bare å slenge oppi et par småting når ting begynner å skje, så er vi good to go. Er i uke 38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå