Bærta å babyn Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 For ca 10 år siden var det to mennesker som hadde sex og hun ble gravid... MEN... bf fikk ikke vite noe om graviditeten, før han nylig fikk en mistanke om at barnet kunne være hans.. Det skal nå bli tatt prøver av far og barn for å fastslå evt farskap. (har hørt rykter om at mor har fortalt barnet at bf er død...) hvilke tanker har dere rundt dette?
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 at mammaen en vakker dag kommer til å angre på at hun sa til barnet at faren var død (OM det stemmer) Sannheten kan være vond, men det kan jaggu løgner også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå