Gå til innhold

Noen som har VW Touran her?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Vi har nettopp fått vite at neste service (innen et års tid) kommer til å koste ca 35 000, og det gidder vi ikke på en bil som er verdt 60 000, så vi skal kjøpe ny bil... Har sett litt på Touran, rundt 200 000, så det blir vel ca 2005-modell da?

Noen som har erfaringer med disse? Er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjempefornøyd med min. kjøpte den for et halv år siden, å betalte 400.000,- Mini sitter høyt å godt å ser ut i sin bakovervendte be safe stol. God bagasje plass. å veldig kjekt å kunne ha me 7 stk. (selv om jeg bare har brukt dette en gang) Bilen gir tilogmed beskjed når den mangler spylerveske... Er veldig sikker bil. Vår har sånn rullegardin air bag som kommer ned foran vindu om du krasjer. Kommer aldri til å selge bilen, må evnt bli i nyere touran ;)

Skrevet

Venter nr 2 nå, så vi har nylig byttet ut den minste bilen vår i en Touran. Tror vi kjøpte en 2006 modell. Er foreløpig veldig fornøyd! Den har romslig bagasjerom når de 2 bakerste setene er slått ned, med god plass til søskenvogn. Min kjære er 1.90 høy og har derfor problemer med å sitte i de fleste biler når man har barnesete nr 2 bakovervendt... Dette er ikke noe problem i Touranen, noe som var grunnen til at vi valgte akkurat den. Får 2 tette, så vi må ha 2 seter av type 2 for en periode og da er det litt håpløst at han ikke får plass til beina sine...

En annen ting er at den er stor innvendig, men føles akkurat som en vanlig personbil når man kjører og parkerer!!

Skrevet

Ok, det høres jo bra ut da=)

Jeg har vært litt skeptisk ang størrelsen, siden jeg syns det er litt skummelt å kjøre stor bil... Hehe, jeg er ikke så flink til å rygge og parkere =)

Men vi skal prøvekjøre en nå en dag, så får vi se om vi er fornøyde. Det er jo veldig greit med god plass når vi får to tette!

Skrevet

Touranen er faktisk HELE 40cm kortere enn passaten. Er jo mesten en halv meter mindre å parkere :)

Litt bedre ben plass i passat, men får ikke sitte høyt å behagelig med bena.

Å ikke så lang panser på touranen.

Var disse d sto mellom når vi skulle ha ny bil. Har ikke angra en dag.

Skrevet

Ja, men det høres jo bra ut=) Er passat vi har nå så... Og den klarer jeg fint å kjøre=) Føler jeg sitter med knærne i taket der da, så skal bli godt med høyere bil. Ihvertfall nå når jeg har stor mage og trenger god plass rundt meg for i det hele tatt å få puste...=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...