Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser aldri på Hotell Cesar, Paradise Hotel, Glamor (og liknende serier), synes slike programmer er blottet for intelligens og dybde og dermed uendelig langsomme. Er det tanketomme programmer må det iallfall være fart over de eller noen gode poenger for at jeg skal orke å se på. Bedre å fordype seg i en bok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som deg. Får helt noia av sånne blonde babes som skal sprade rundt i bikini og informere verden om at ingen er mer sexy enn dem og se på at de har seg med alt og alle.

Skjønner ikke dem som orker å se på det.

Skrevet

Hotel Cæsar er kjempekjedelig. Samme gjelder Glamor, I gode og onde dager, eller hva det heter og den type serier. Men jeg kan godt like serier som er ren underholdning og ikke spesielt dype, f.eks elsker jeg Top Model og Ungkaren. Med andre ord reality kan være flotte greier :)

Styrer unna programmer om unger som har det fælt, det går så inn på meg at jeg rømmer unna skjermen,

Skrevet

hotell cæsar, paradise hotell, grosvold, og alle disse kjedelige programmene på discovery som innebærer mekking av biler og sykler og testing av både det ene og det andre. Og som mannen min elsker å se på.... Ja og fotball. zzzzzzzz

Skrevet

hmmm hva jeg aldri ser... ser ikke simpson, sciens fiction.. skrekk.. ser ikke så mange serier som jeg MÅ følge med på fra gang til gang.. Men liker å ha tvn på, men blir de samme programmene som står på om kveldene.

Jeg syntes mange ganger det er godt å "hvile hjernen", og da se på noen av disse programmene du nevner blond :) slik som hotell cæsar. SSer heller ikke glamour eller paradise hotell..eller ungkaren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...