Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Dattera til ei venninne av meg har fått vannkopper og helsesøster sa til henne at jo yngre de er jo bedre er det, siden de ikke greier å klø på de. SÅ, er det dumt av meg og ta jenta mi bort til henne sånn at hun også kan få det og bare bli ferdig med det???
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Dytter litt siden jeg vil høre meningene deres
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Synes bare du høres mildt sagt dårlig skrudd sammen i toppen.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Hahahaha hvorfor gjør jeg det?! Alle vet vel at en eller annen gang får barna vannkopper, og jo MINDRE de er, jo MINDRE plagsomt og "farlig" er det for de... Hun er 11 mnd snart.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Det er ikke alle barn som får vannkopper kjære deg. Du vil vel ikke påføre datteren din dette av fri vilje? Hjelpe meg så mye korte mødre det er! Stakkars jente, moren forstår ikke å tenke lenger enn nesa.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Nei det er ikke alle barn som får det, men en eller annen gang i livet får du det. Min far fikk vannkopper i voksen alder og det resulterte i hjernehinnebetennelse og sykehusopphold i lang lang tid. Det er tross alt FARLIG for voksne å få vannkopper. KJØR PÅ ;0)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville tatt med datteren min bort, slik at du får påført henne vannkoppene momentant!! Dette egner seg nesten for omsorgssvikt spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 Jeeeeeeessssssssssppppppppppp ZZZZZzzzzzzzz :-) Omsorgssvikt meg her, og omsorgssvikt meg der :-@
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #11 Skrevet 18. mars 2009 Du får bare gjøre som du mener er riktig. Visst du er så bestemt på at dette er det rette, forstår jeg ikke helt hvorfor du sitter her å ber om meninger?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #12 Skrevet 18. mars 2009 Det er ikke jeg HI som har svart på alt det andre. Jeg ville bare høre deres meninger om det. Selfølgelig skal jeg ikke gjøre det hvis det er galt, men min mor og svigermor sa at hvis jeg gjorde det nå så var det bare "bra".
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #13 Skrevet 18. mars 2009 Når de er så små så kan de og få det igjen. Vil du gi henne dette to ganger ? Mine 3 fikk dem alle på en gang da de var små, og det unner jeg ingen. Stakkars datteren din.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #14 Skrevet 18. mars 2009 HVORFOR I HELVETE ER DET STAKKARS DATTEREN HENNES??? DERE ER EN GJENG MED PATETISKE HYSTERISKE KVINNFOLK HELE GJENGEN. Faen så irritert jeg blir på sånne hønemødre som dere. Det var et enkelt spørsmål om hva dere syns. Hun har jo ikke gjort det. Dessuten du anonyme oppfor her. NEI DE KAN IKKE FÅ DET TO GANGER.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå