Gå til innhold

Jeg klarer ikke gi slipp på han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestevenn. Som fikk meg opp da jeg var nede. Fikk meg til å smile, å gjorde det han kunne for meg. Han hadde forlovet seg med drømmejenta, å fått en sønn. Han var verdens stolteste gutt. Men min kjæreste bestevenn tok litt feile valg av og til. Det endte med at forholde røyk. jenta fant seg en annen, å min venn orket ikke se på. Han klarte ikke å leve uten. Alle sa han måtte skjerpe seg for sønnen. Men han prøvde. Han prøvde jo virkelig!! Var det så vanskelig å se?! 8 september endte han livet sitt. Å det gjør så vondt!!!! Hvem skal jeg liksom snakke med nå? Hvorfor kunne han ikke prøvd litt til? Hva med sønnen som aldri noengang vil få en slik fin pappa igjen. Herregud å vondt det gjør.. Tårene bare fosser. Jeg hører på sangene hans. Ser på bilder av han. Skriver i gjesteboka på nettby. Det er liksom som han er her enda. Helt til jeg sier til meg selv at jeg aldri vil se han igjen. Men jeg klarer ikke bare å ta med meg minnene å gå videre. Jeg bare knekker sammen. Jeg savner deg alf .. alltid! Du skulle hvert her å levd live slik du gjordet. 22år rakk du og bli. Takk for at vi enda har deg i sønnen din. Jeg vil aldri noengang glemme deg! Takk for alt.

Puh. Måtte bare lufte tanker litt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres ut som han sto deg veldig nær, og jeg kondolerer. er det ingen du føler du kan snakke med om tankene dine? noen andre som kjente han godt? sorgprosessen må du igjennom, den er nødvendig for å komme videre. kanskje det er noen andre, helsepersonell du kan snakke med? kanskje fastlegen din kan gi en henvisning.

jeg anbefaler det å ta kontakt med LEVE - landsforeningen for etterlatte ved selvmord. http://www.levenorge.no/ på nettsiden deres står det veldig mye informasjon som kan være til hjelp for deg :)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Uff, så uendelig trist! Det må være utrolig tøft å være der du er nå...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg sender deg en stor klem :-)

Skrevet

Ingen så egentlig det forholdet vi hadde. Vi var gode venner. Men ingwen visste hvor åpen jeg var med han. Å vi ble igrunn bedre venner etter jenta hans gjorde det slutt ( som jeg er veldig god vennine med ) Men han trengte hjelp, så han kom til meg. Men jeg klarte ikke å holde han i livet. så føler ikke det er noen jeg kan snakke med om det. Bor en time unna der han bodde og alle vennene han hadde der, så alt er blitt så rart på en måte.

Men tusen takk for svar. Jeg skal kikke på siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...