FanteGuri Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Sliter ofte med å tro på at jeg er en god mor, hvilke kriterier har dere?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 jeg måler det i glede. altså trives barna? har de det bra? er de trygge? osv. altså med glede mener jeg ikke gleden av å få en ny ting,
mamarama og lille banan Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 at man gjør det en mener er best for barna sine er vel passende for de fleste. men ikke alle har en "normal" oppfatning av hva som er best, men i utgangspunktet tror jeg de fleste bare vil barna sine vel.
FanteGuri Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2009 Det var godt sagt! Trygge og glade barn, har gode foreldre!
tre små... Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 - at de er trygge ( også trygg på mor, ikke redd for at ho skal skrike eller gjøre dem noe vondt) - at de føler seg elsket. at de får masse kjærlighet.. både med å si at man er glad i dem, gi dem ros, nærhet.. at de kan komme og sitte i armkroken.. få klemme og trøst når de trenger det. - at man viser grenser.. ikke nok med det andre.. det er viktig for barn å ha grenser.. dette henger vell sammen med trygghet også.. og oppdragelse. - oppmerksomhet.. at man bruker tid med dem.. finner på ting.. det er det jeg tenker på når jeg tenker på en god mor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå