....mammatilto... :))) Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 vi har planlagt og dra på ferie sammen med mine foreldre i sommer, men mamma kan være veldig krevende til tider og blander seg opp i det vi gjør ang dattera våres, så tror det vil bli en utfording. Mannen min er litt i tvil, men tror det skal gå bra.
celodi Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Vi har vært på ferie med foreldrene våre flere ganger. Det har gått bare fint=)
cherry coke Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Etter jeg ble mor har jeg reist på ferie sammen med mamma og pappa en gang og hele familien en gang. Og det gikk kjempefint! Skal på feire sammen igjen i julen. Vi storkoste oss alle sammen=) Jeg har et nært forhold til mine foreldre da.
....mammatilto... :))) Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2009 jeg har også et veldig nært forhold til familien min - men min mann synest de kan være litt masete og det er jeg nok enig i. Men de vil bare det beste for oss Kunne også tenkt meg og dra på sydenferie sammen med dem, men det blir bare meg og tulla vår, min mann vil ikke være med.
Lompa75 Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Enten reiser vi på ferie til foreldrene våre ellers reiser vi på ferie uten de. Men har vurdert ferie sammen også, men det blir ikke på en stund... Jeg tror det kan bli litt slitsomt...mye mas, tror jeg.
olla Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 vi har vært med svigers, og det har gått bra!! Det kan bli litt masete, men det har med innstillingen på forhånd å gjøre. Fordelene er større enn ulempene, har vi erfart! men det blir ikke slik ferie hvert år, eller så lenge(2,5 uke i fjor.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå