KarLuc +1? Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 blir gaaal av å vente på ikm dagen.. (er på mandag)..... *blæææ* Tror eg må snik teste på lørdag eller noe.... klarer seriøst ikke å vente.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har også ikm på mandag, men klarte ikke la være og testet i dag 9 dager etter el. Det var ikke lurt, for jeg ble sååå lei meg da det ble negativt. Jeg er fremdeles lei meg. Jeg vet det var for tidlig, men fikk positivt 10 dager etter el med sønnen min og hadde et lite håp... Håper vi får positivt i helgen begge to
KarLuc +1? Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 godt det ikke bare er meg Får krysse fingrene på at det blir positivt i helgen.... er kjempe spent....
Carasnella Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Jeg vil også teste!! Eller jeg vil ikke teste, jeg vil teste positivt:) Dumme meg nok en test i går kveld etter det jeg trodde kunne vært en festeblødning og den var selvfølgelig negativ. Hahaha, ler av meg selv!! Var 6 dpo (muligens 7 dager) men alikevel vel. Også teste med kveldsurin da, etter å ha drukket masse. Urinen var jo helt blank;) Skjønner ikke hva jeg tenkte på, men men sånn går det når man ikke er helt i vater;)
lurer på Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 IKM på mandag her også.. 10 pp. Har en sånn kompakt/tyngde følelse i brystene og til og fra murring i underlivet. Skal legges til at jeg har vert syk av forkjølelse siden helgen. Klarte ikke vente med testing, vet det er så dumt, så tidlig. Blir jo bare så skuffet av disse neg. testene:(
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Ser det er mange som gjør som jeg. Vi får prøve å holde oss noen dager til, før vi tester. Jeg tror jeg tester igjen på lørdag.
KarLuc +1? Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2009 hehe.. vi blir vel en liten gjeng lørdagstestere da off, blir syyykt spennende (tror eg har sagt d et par ganger no) hehe... skal heldigvis på jobb i morgen og fredag, så da går de dagene litt fortere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå