Gå til innhold

Barn som ikke vil i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det er tegn på at de ikke trivest, eller har noen barn bare en slik periode?

Datteren min har hatt det slik i det siste. Det første hun sier når hun slår opp øynene om morgenen er at hun ikke vil i barnehagen. Når jeg spør hvorfor, sier hun bare at hun ikke vil.

Etter mye om og men får jeg henne med meg, og leveringen går stort sett bra. Og når jeg henter henne er hun alltid blid som en sol og sier at hun har hatt det kjempegøy...

Hva betyr dette da? (eller skal jeg slutte å overanalysere det?=))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er også sånn til tider. men jeg har kommet frem til at han har det fint der, men at han aller helst vil være med mammaen sin. for når vi kommer til barnehagen er han glad for å leke med de andre barna og når jeg kommer er han alltid opptatt i lek.

Skrevet

tror ikke det nødvendigvis betyr at de ikke trives.. mine barn har slike dager innimellom.. sier de ikke har lyst til å dra.. men de trives i barnehagen når de først kommer dit... er vell mer der og da når de er hjemme at de ikke vil dra men være hjemme hos meg feks...eller andre leker de vil leke med hjemme..

Skrevet

Jenta mi er også slik til tider. Har akkurat vært gjennom en periode nå. Men, de sier i bhg at hun er veldig blid og fornøyd hele dagen, så jeg er sikker på hun trives.

Er nok vanlig med slike perioder.

Skrevet

Poden hadde det sånn en periode, han ville alt annet enn i bhg. Men en av de små guttene der slutta, og jeg tror det gikk veldig inn på han.. Han begynte plutselig å snakke om denne gutten i år, nå er det over en måned siden han flytta... De er snart 2 år.

Noen slike endringer som uroer henne?

Skrevet

Nei, ikke så jeg vet....Hun sier jo at hun koser seg og de ansatte har bare god ord å si. Vet ikke hva det kan være, jeg. Får slå meg foreløpig til ro med at det bare er en fase=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...