Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Vesla på 19 måndter har alltid vært veldig uredd for ting, hun leiker med bikkjene, katter, løper etter de store gjessene så de flagrer i alle retninger og har ikke noen problem å sitte å se på biene vi har i kuben. MEN FLUER, det er farlig det! hehehe.. ser litt komisk ut når veslemor løper av gårde i et hyl fordi hun har sett en flue i vinduet^^ Trur dere dette vil gå over etter en stund? Jeg har prøvd flere ganger å ha fluen på hånden for å vise henne at den ikke er farlig, men hele ungen grøsser bare hun ser den. Andre som har småtasser som er redd for sære ting?
Mone snart3barnsmor Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 her også har vi samme problem, men dette var etter hun ble stukket av en veps, hun så nemmelig vvepsen når det stakk... så etter det friker hun ut for alt av insekter... nå er jo fluen akkurat bynt å komme, så da er vi redd for den ja, jeg prøver å vise og si at flue er gøy å sånn, ler når jeg ser en å sånn, da blir hun litt usikker, men smiler litt da, men den kan uannsett ikke komme for nær, hun er lykkelig når jeg fanger den og trekker den i do... hehe
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Hehehe lurer litt på åssen det kommer til å gå i sommer jeg da^^ Men det rare her er at hun syns det er helt greit med bier, men ikke fluer? Vesla di har jo blitt stukket så den skjønner jeg veldig godt, men her er det ingen negative erfaringer så vidt jeg vet. Satser på at de vokser det av seg med tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå