Gå til innhold

Vondt i korsrygg og høyre side foran


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vondt i korsryggen, kjennes ut som mens smerter og så er det vondt foran på høyre side. Hva kommer dette av. Har jo lest at rygg vondt tidlig i sv.skapet kan være tegn på at truende abort. stemmer dette eller er det normalt å ha slike stikninger foran og bak i tide og utide. Har mistet før men kan ikke huske å ha hatt de smertene da. Dvs det er ikke smerter men ubehag.

Er nå inne i min 6 uke..

Har to barn men husker ikke om jeg hadde slike symptomer med de..

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det nett slik som deg. litt vondt i korsryggen og stikninger nede på ene siden i magen. hadde det samme da jeg gikk gravid med førstemann og tror ikke det er noe tegn på SA.

tror det er hormonene som gjør at musklene blir litt slappere og derfor noen kan kjenne dette på ryggen jeg spesielt får vondt jo mer utpå dagen jeg kommer. og stikningene på ene siden er noe som er helt normalt og tror det står innpå uke for uke den detaljerte grunnen for stikningene... har med noen bånd som strekker litt på seg

 

Det går nok så fint skal du se :) men før man er passert 12 uker tror jeg vi er mangen som går og bekymrer oss for hvert miste symptom og redselen for å miste er hos mangen overveldene så tidlig. men du er nå halveis til 12 uker allerede og kjangsen minker for hver dag som går :) jeg er bare 4+3 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også sliter med litt smerter nederst i korsryggen, men tror det er fordi jeg sitter mye og og ikke trener... Aldri hørt at det er et tegn på truende abort. hmmm... Jeg er 6+4 på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...