Gå til innhold

Dere som har vært på tidlig Ul, hvor stor var den lille?


tjorven- nr 3

Anbefalte innlegg

og hvor langt var dere på vei da?

 

jeg er til ekstra oppfølging, itillegg vet vi ikke terminen. Fikk i dag sett på et kjempe gamnmelt UL apparat en bitteliten krabat på 3,6 cm som hoppet inni magen min =) vanvittig deilig å se at alt var bra =))

Finner ut at den størrelsen stemmer med ca 11 uker...er dere enige? De vokser jo litt i rykk og napp da. På fredag er det 8 uker siden jeg fikk positiv test =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nordavind fra sør

Hei:) Jeg var på ultralyd i går og legen sa jeg var lengere på vei enn jeg trodde.(ikke så mye men...fikk en gratis uke:)

Hun fant ut at jeg var i slutten av uke 12. Babyen var 50mm lang og er 12 fullgåtte uker i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL når jeg var 7+4 og da var frøet 1,31 cm, slik at jeg kan neppe brukes som en referanseramme for deg. MEN: Virker litt rart at du skal ha testet positivt en uke før forventet mens, særlig når du bare skal ha en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på haste-ul pga blødninger. Akkurat 15 mm lang fra hodet til rumpa noe som passet med 8 uker da. er nå 8+5 og venter på innkalling til ny ul for kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W82- jeg fikk ikke positiv test før IKM, men 9 UKER etter siste mens...hadde nok en mnd uten el- og dermed ingen mensen...derfor blir terminen veldig uklar...får sikkert bedre svar neste UL 3.april. siden det er nesten 8 uker siden positiv test så må jeg vel kunne legge på 4 uker? 2 uker fra el til positiv test og de to ukene man vanligvis får når man regner utfra mensen. men samtidig blir jeg usikker når målet var 3,6 cm...lurer på om det er lite til 11,5 uker..? huff...mye å gruble på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ultralyd uke 8 (fra menstermin) Men målet på de to små var 1 cm...

 

Ble litt skuffet og satt tilbake en uke til uke 7+0, da betyr det at jeg testet positivt en uke før forventet mens???

 

Det er vel også mulig siden det er to....

 

Kan det være slik at de bare er litt små, at jeg faktisk var 8 uker?

 

Fikk se to bankende hjerter

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var igår, trudde ifølge menstermin at jeg var 8+1, men ble satt tilbake til 6+2...så må over i novemberklubben:( Hun sa 6,5 cm, men hun har nok ment mm:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i morgen,så da kan jeg si mer. men ville bare nevne,ang dette å teste positivt en uke før IKM. Fullt mulig det da. Gynekologen min sa at leger er så frustrerte for tiden,for de nye testene er så sensitive at de gjerne viser positivt før jenten får dratt på seg trusen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med meg er det uansett litt håpløst å vite....men jeg tror jeg ble gravid 9.januar....selv om jeg ikke har hatt mensen siden 22. november....får se på den neste UL hva som skjer. =) Har iallefall fått begge barna mine før UL terminene...og begge var under 3 kg...det må vel kanskje ha litt å si at de ikke er så store i utgangspunktet tenker jeg...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd nå på onsdag og fikk se en liten reke på 24 mm. Legen sa ut fra det at jeg var 9 + 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på UL på onsdagen og mini´n var 44 mm. Fikk da vite at jeg var 11+1. Han sa det var 98% sjangs for at dette går bra etter den UL´en. For en lettelse! Og terminen ble flyttet igjen, nå til 6.okt. Hadde siste mens julaften. For en opplevelse det er å se nurket. Den snudde og vendte på seg, sparket og slo. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en litt rar opplevelse. Jeg trodde jeg var 11uker på lørdag i følge beregning av første dag av siste mens 3.januar. Men fosteret var bare 2cm, og det vil si at jeg er to uker kortere på vei, og vil igjen si at jeg ble gravid ca 3dager før ventet mens i februar. Trodde ikke man kunne ha eggløsning rett før man fikk mensen jeg, og da testet jeg positivt to uker etter befrukning? Hmmm..Rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er mye som er rart : ) Jeg har 2 venninner som ble gravid siste dag i menstrasjonen...dette vet de 100 % pga at mennene deres ikke var hjemme ellers den mnd : )) så alt er nesten mulig ja..

i dag er 11 dager til jeg skal på UL igjen- med et skikkelig UL apparat : )) Kan ikke vente!! Gleder meg sinnsykt!! får forhåpentligvis en mer stabil termin da ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul uke 9+0 og da var lille frø 2,27 cm :-)

Mensterminen min stemmer eksakt med ul termin så langt iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj så heldig du er som har en termin som er sikker samsyn =))) Jeg gleder meg enormt til skikkelig ul for å se hvordan jeg ligger an =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...