pia79 m/ 2 prinsesser Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har en saftig sjokkoladekake jeg bruker å bake. Den inneholder surmelk. Men surmelka mi har vært fryst ned, kan jeg bruke den????? Ser den er blitt tynnflytenede.....Og på en måte skilt seg...
Smiiil :o) Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville ikke brukt den. Prøvde en gang å lage med surmelk som hadde vært fryst, å da ble ikke kaka luftig, den ble med sånn brownisaktig, og det var jo ikke det jeg skulle lage. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå