Maryon Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Føler meg veldig gravid å det gjør jeg vanligvis ikke ved ikm, men i dag skulle jeg egentlig testet men har latt være fordi jeg fikk litt brunt blond på papiret i morges. Hvordan vil en test slå ut hvis du får mens å du likevel er gravid. Litt teit spm men men
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Hei, det samme lurer jeg på, kan desverre ikke svare deg. Men jeg har hatt samme somd deg, småblødninger som har kommet og gått sånn som de har følt for (ikke hatt sånn mens før, hvis det er det det er) masse murringer en uke før ikm (var 4 dager over IKM da småblødning begynte som brun tjukk utflod, men ble klarere lørdag,senere var det bare lyserødt slim liksom. nå skal det jo sies at småblødningene har vart noen dager men som sagt stoppet opp og kommet tilbake neste kveld liksom, det er jo helt påå trynet! har litt stikkinger i nedre del av magen og vondt i korsryggen men for alt jeg vet kan det jo bare være innbillning. rart for jeg har ikke hatt forsinket mens siden september og det er jo lenge siden, syklusen har vært stabil siden da, så ikke godt å sei nei... kunne kanskje ikke hjelpe deg men jeg er hvertfall nesten i samme situasjon. skal teste til helgen, greit å være sikker selv om det ikke er noe, men da får jeg heller ta meg en tur til legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå