Gå til innhold

Tips for å få tiden til å gå... ???


mammamia-15.nov?

Anbefalte innlegg

Aldri før har en uke gått så sakte. Det er bare en uke siden legen ringte og sa at urinprøven viste at jeg var gravid! Er i dag 5+6 (Hvis jeg har regnet riktig). Jeg leser alt jeg kommer over på nettet, og et sted leste jeg at hjertet til den lille spiren begynte å slå i går... Men enda er det leeeenge til 12 uker er passert. Noen som har gode tips til hva ukene framover kan brukes til? Ja bortsett fra å prøve å konsentrere seg så godt som mulig på jobb da... Vi har forresten bestemt oss for å vente til uke 12 med å fortelle noe... Ikke at det er så lett for ei på jobb ligger ca. 4 uker forran meg med sin graviditet og "alle" vet det, så jeg prøver å få tiden til å gå på jobb bl.a. med å diskre lure ut litt informasjon fra ho som er gravid uten at ho skal fatte mistanke om meg... hihi...

 

Noen som har gode og artige tips om hva tiden kan fylles med framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av tipsene jeg har:

 

Gode tips:

* Gå ut og få litt trim kombinert med friskluft

* Lån masse bøker på biblioteket

* Prøv å være like effektiv på jobb som ellers (jammen ikke lett med internett-tilgang hele dagen)

* Vær sosial med venner (men unngå fester/alkoholservering)

* Kjøp et stooort puzzle-spill som du bruker evigheter på!!!

 

Artige tips:

* "spioner" på andre gravide og få informasjon uten å røpe at man selv er gravid (inntil videre)...

* Se på "tåpelig reality" på tv, lett underholdning og tiden flyr...

* Kjøp nye møbler i flatpakker og bruk fritiden på å lese monteringsanvisning og skru sammen flatpakkene... :-)

 

 

Kom med tips!!!! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...