*snartklar* Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hvor snart etter sex kan en påvise graviditet? Har lest en gang at det kan gjøres tidligest etter 14 dager. Hvis en vet når en har IKM er det vel bare å vente til dess, og hvis TR uteblir kan en teste. Men hva når en har ustabil syklus og ikke aner tidspunkt for verken EL eller IKM??? Takk for svar
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg vet ikke helt. Det er selvfølgelig ikke så enkelt når du ikke helt vet hvordan syklusen din. Hvis jeg ikke visste når jeg hadde el og tr, ville jeg testet første gangen 4 uker etter mens og deretter 5 uker osv.
*snartklar* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Testet for 1 uke siden, den var negativ. Kanskje jeg skal prøve igjen nå da? Blir dyrt å teste en gang i uken, men sånn er det vel bare;) Har du erfaring med billigtester?
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 nei. jeg har bare brukt quick respond og clear blue. tok negativ test i dag 5 dager før ikm. vet det var for tidlig, men ble lei meg likevel:(
*snartklar* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 Off så kjedelig...vet hvordan du har det...håper ikke tanta dukker opp hos deg, skal krysse fingrene:) Jeg er så misunnelig på alle som vet når de har el og ikm!!! Jeg har ikke hatt mensen på evigheter, er faktisk over 2 mnd siden. Har vært hos lege/gyn og alt er normalt sier de!!!! skjønner ingenting jeg. Sluttet me pillene for 2,5 år siden, så syklusen burde vel være i rute igjen nå???
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Huff da. det høres ikke gøy ut. men legene kan vel gjøre noe for å finne ut hvorfor du har så lange sykluser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå