Gå til innhold

Babyen rister!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg våkna idag tidlig lå jeg å kjente på bevegelsene til babyen, og plutselig var det som om hele den bare vibrerte inni magen min.. Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes min stadigvekk driver og rister og durer, jeg... Regner bare med at det er normalt som alt mulig annet :P

Dog sært.

Skrevet

Tror jeg kan ha kjent noe lignende jeg og..

Skrevet

Det rister her også ;-) Spurte jordmor om dette og hun mente det kunne være at han drømmer. Kan kjøpe den, for det kommer som regel når han er rolig ellers.

Skrevet

har hørt det at de gjør det når de tisser :) de får sånne grøssninger..

tror jeg leste det her inne ett sted..

Skrevet

Jepp - tisser... hihihi.. Husker dette fra forrige gang også, og jordmor sa mange babyer "grøsser" da.. Hun gjorde det etter hun kom ut en stund også, snedig å se..

Skrevet

Hehe, godt å høre det er flere som opplevde dette, måtte spør for det var så snodig bevegelse, og det skal jo ikke så masse til før man blir bekymra om dagen ;)

Skrevet

Har også kjent dette, og regnet med at det var sånne muskel sitringer eller noe... sånne som vi også får når vi sovner ol. Men måtte le når dere sier det er pga at den tisser. nå kommer jeg til å tenke på det hver gang jeg kjenner dette :o) så søtt...

Skrevet

Han hikker jo!! Er det ikke det dere mener? Det føles som små rykk og risting liksom...

Skrevet

Nei, ikke hikking. Det er annerledes. Her skjelver babyen virkelig. Ikke til å ta feil av, faktisk. Varer bare noen sekunder her.

Skrevet

Dette må jo være den gode gamle "pisseråsa" som samboeren min kaller det :-) En skjelving eller grøss når man er ferdig med å tisse. Samboeren har dem alltid når han tisser, og jeg har det ofte selv også.

Skrevet

Hehe... må forsatt le av dette, syns det er litt rart at den lille ligger inni der og tisser litt med en liten skjelving etter på for å riste ut siste rest liksom... hihi

Blir morsomt å se når den kommer ut om den forsatt gjør dette.

Skrevet

Lille jenta i magen min dirrer og skjelver masse. Har hørt det er tissing eller noe nervegreier, som selvfølgelig er helt normalt;-)))))

Skrevet

Det er når de tisser ja.. jeg har det her jeg og.. inni magen altså :) Syntes det er så søtt jeg :) morsomt og.. hehe I går kveld satt jeg med pcen min oppå magen så satt jeg å snakket med veninnen min så pluselig begynte hele pcen å skjelve.:) Og jeg bare: Å så du det.. hehe ja det så hun og spurte hva var det..?? Det var lillemann som tisset.. hehe.. Hun begynte bare å le for det var så utrolig artig å se at skjelvingen slo ut på hele pcen.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...