Mummimamma 09+12 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Er det noen som har begynt å se det på vekta? Jeg lurer litt på om jeg har gått opp litt eller om det bare er det jeg har spist...Spiser brød og det er jeg ikke vant til og det holder jo på 3 ganger så mye væske.
gullemitt09 Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Har gått opp 1,5kg, men tror nok det bare er luft, og et utslag av veldig treg fordøyelse. Føler jeg har lagt på meg 50kilo, men er nok bare fordi jeg er oppblåst... Hehe... (Er 6+5 idag)
Mummimamma 09+12 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Selv er jeg 6+6 og er ikke sikker, men tror jeg har lagt på meg 1 kilo. Nå skal det sies at jeg tok av 1 kilo de to første ukene. Har noen få kilo for mye og har ikke lyst til å få fleskemage....vil jo ha en rund og fin en som man ikke er sjenert over å vise frem..
to bøllefrø Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Er 8+3, har lagt på meg 0,5 kg Er gravid med tvillinger og ganske dårlig.. ´-men likevel ikke gått ned. Vekten skal nok kjapt gå opp etterhvert!
makkapakka med spire Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 jeg er 7+3 og har gått ned 4kg.. Har vært dårlig siste uka, og før det var jeg bekymret for blødninger og mat var liksom ikke helt det store. Men håper vekta ikke går mer ned..
FanteFrøken *med kul på magen* Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har gått ned et kilo. Jeg er 7+4 i dag og har kutta ut brød.. klaaarer ikke brød! Tidligere kunne jeg spise 10 skiver om dagen, lett! Nå spiser jeg bare 4-5 rugsprø med smør på + litt middag... Dååååårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå