Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Ronja? Det er så vanskelig å bestemme seg!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Liker det jeg! Men da må ungen ha mørkt hår.... En Ronja med lyse lokker passer ikke!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 forbinder nok dette navnet med ronja røverdatter, kunne aldri ha kalt datteren min det. det er jo ikke et stygt navn, helt greit
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 NYDELIG! Hadde det på lista mi Møtte faktisk en søt jente når jeg var gravid som het Ronja, syns det fungerte helt perfekt Spiller vel ingen rolle hva slags hår jenta har men her i gården klarte vi ikke å bestemme oss før vi hadde sett jenta- sånn at hun passa til navnet
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Synes det er fint, ser for meg en litt rampete bustehodejente:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå