Gå til innhold

hva syns dere om navnet.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ronja?

Det er så vanskelig å bestemme seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det jeg! Men da må ungen ha mørkt hår.... En Ronja med lyse lokker passer ikke! :)

Skrevet

forbinder nok dette navnet med ronja røverdatter, kunne aldri ha kalt datteren min det.

det er jo ikke et stygt navn, helt greit :)

Skrevet

NYDELIG! :D Hadde det på lista mi :) Møtte faktisk en søt jente når jeg var gravid som het Ronja, syns det fungerte helt perfekt :)

Spiller vel ingen rolle hva slags hår jenta har men her i gården klarte vi ikke å bestemme oss før vi hadde sett jenta- sånn at hun passa til navnet :)

Skrevet

Synes det er fint, ser for meg en litt rampete bustehodejente:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...