randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 starter en ny tråd eg no...for eg regner med at den andre er så langt bak i sidene... Det vart ikke heilt som planlakt denne turen til sykehuset på torsdagen... skal skrive om det seinare, for no er eg på vei ut dørene igjen.. for å kjøpe prematur bleier og sånn for guten var ikke av de største, men han er frisk å veldig ivrig til å spise korleis går det med deg? skulle ikke du på kontroll denne uken? eg kommer til å fortsatt å bli inne her i lag med deg tenkte eg for det er kjekt å høre korleis det går da har du side på fjesboka? el på nettby? eg er inne på begge de, så kunna vi jo ev ha hatt kontakt der i stede
DiddiDaddi Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Gratulerer med gutten! Så fantastisk Regnet med noe måtte ha skjedd hos deg ja, gleder meg til å få høre mer. Jeg har profil på facebook ja, sender deg en pm, så leter vi hverandre opp. Bedre å ha kontakt der, blir fort litt privat her. Kos deg videre med gutten, så snakkes vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå