Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Visste hun ingen ting om at xene hennes komm til hotellet? Hun må nå være den mest løs slupne dama jeg har sett. Rune spurte hva som hadde skjedd om han ikke var der "da hadde jeg vel bare kjørt på da" makan!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Er det ingen som faktisk forstår at hele paradise hotel kun er et spill for galleriet? Det er skuespill fra ende til annen for å få seere:-) Fjortiser elsker dette vettu!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er da en av "fjortisene" som syns dette er bra underholdning, 2 barns mor på 30 kan også være fjortis og le rått av andres dumskap vel? Jeg leste om nettopp dette på seher.no der stor det at alle 3 var "headhuntet" av tv3. Så selv om hun mistenkte at Rune skulle være med ante hun ikke at Vegard kom. Ganske spesiell situasjon og meget sleipt av tv3 vil jeg påstå! Men rett skal være rett, jeg ELSKER litt drama i hverdagen!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Hehe, jeg er den som skrev over her. Er enig m deg, ser faktisk litt på det selv. Og når man først begynner, da er man hektet:) Bare bra og anse seg som litt fjortis, jeg har mine ting jeg også
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jeg liker Ida, og Rune er bare en helt super gutt! Så utrolig pen og en så fin personlighet! Vegard er en slesking, ligner på han derre kristne svensken som var gift med Carola. Noor er DUM, stygg er hun også, ser ut som hun er tannløs og underbitt! Og Iris med hestegliset sitt er bare fææææl!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Noor har pene øyne, men itrolig lite pen munn, ja. Skikkelig underbitt! Og så høres hun så utrolig teit ut når hun snakker med de manglende kj-lydene sine. "Ja, han er "skjekk" ja."
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 når jeg kommer hjem skal jeg sjøpe masse sjoler. også skal jeg spise sjylling hver dag!!!!!!!! jeg blir helt tullete av å høre på henne. Men MÅÅÅÅ bare se på likevel. så på den danske paradise også. kan ikke hjelpe for det jeg...det er god underholdning underlig nok.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå