Gå til innhold

Jeg er så TRØTT!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8 uker i dag, og er så trøtt at jeg klarer nesten ikke holde øynene åpne. I natt sov jeg 10 timer, men det hjalp ikke.. har vært sånn den sista uka iallfall. Dette er helt grusomt, var ikke sånn med førstemann. Var jo trøtt da også, men ikke halvparten av hva jeg er nå. Har null energi, etter jobb er det så vidt jeg orker spise middag før jeg må legge meg på sofaen et par minuter. Har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor sønnen min, han er jo bare 18 mnd så ikke lett å forklare han at mamma er trøtt. Blir mye jobb på samboeren min om dagen, snill han som holder ut :)

Flere som er så trøtte eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja veldig! Men det går greit når jeg har fri og holder meg i ro. Her om dagen gikk jeg til jobb for liksom å skulle være sprek...men ble så inni gleden trøtt at jeg kunne ha sovna! Jobba kveldsskift. Det gjør nesten vondt å være så trøtt vøttø!

Skrevet

Jeg måtte faktisk ta egenmelding i dag pga trøtthet... Henger snart ikke sammen mer føler jeg. Sovnet på jobb i går flere ganger og føler meg ødelagt. Er kjempeslitsomt! Har en 2 åring også som krever sitt. Er ingen andre enn vi som kjenner det på kroppen og jeg fant ut i dag morgest at jeg må heller tenke på meg selv nå og familien. Ingen dårlig samvittighet! Sto opp for å spise litt nå, mega sulten og nå skal jeg sove mer mens jeg kan...

Skrevet

Ikke sikkert det er svaret på trøttheten, men kan være lurt å sjekke jern-nivået. Jeg manglet jern en tid og var døøøødstrøtt.

Skrevet

Med en på atten mnd og en imagen pluss jobb...ja,da er det vel ikke så rart at du er ekstra trøtt!! du får gjøre som de anbefale,slapp av så mye som mulig!! minsten skjønner ikke hvorfor mamma ikke er med på så mange sprell,men han har det ikke vondt fordiom!!!:)ikke ha dårlig samvittighet for å legge deg ekstra mye nedpå,hvis du ike gjør det blir man jo bare sur og grinete(det blir hvertfall jeg!!!) jeg er kjempetrett enda og jeg er tretten uker imorra!jeg tenker at det ernormalt når det skjer så mye med oss pluss at vi har hus og barn ved siden av graviditeten. hvor gammel er du forresten?

Skrevet

Nei, det er vel ikke så rart at jeg blir litt trøtt... merker at det tar på kroppen, men det må man jo regne med. Det er jo verdt det, mener ikke å klage.. har ikke fortalt det til noen enda, derfor måtte jeg få ut litt frustrasjon her.. hehe.

huff, er du 13 uker på vei og fortsatt trøtt? Får da virkelig håpe det går over snart.. energien må jo komme tilbake får en tro :)

hehe.. hus og barn siden av graviditeten ja. jeg har barn, men huset bare står der om dagen. jeg støvsugde i går, men jeg har bare ikke ork til å gjøre noe særlig mer. må virkelig ta meg sammen altså, har støv på hjernen og hater at det er rotete hjemme.

men jeg får nok følge anbefalinger og slappe av så mye som mulig ja:)

jeg er 27.du da? og har du barn fra før?

Skrevet

ja,jeg har to,det var vel du som svarte på innlegget mitt om sexlyst på gutt eller jente,så ja,en gutt og ei jente har jeg,blir 27 i august:) begynner å føle meg gammel nå!!! huff. huset kan bare stå,men jeg er også litt sånn at hvis det blir for mye støv og skitt klarer jeg liksom ikke slappe av,da er det godt å ha en mann man kan sette litt i sving!! men han jobber egentlig endel overtid om dagen så da blir det til at det hoper seg opp! pytt tenker jeg,men likevel kan det irritere meg grønn,hva er det med oss kvinnfolk egentlig??? kan ikke huske å sett mannen min ha problemer med å ta helg uten at huset er tatt et raid:)))) de er heldige!

Skrevet

Ja, stemmer det.. jeg har slengt inn et svar om sexlyst og kjønn :) kjenner til det med å føle seg gammel, jeg synes ikke det er lenge siden jeg var 20. tida flyr altfor fort, og jeg er snart 30 år. høres så fælt ut.. hehe.. men det er jo ingen alder da :)

haha, kjenner meg så igjen i det du sier om oss kvinnfolk, klarer ikke å slappe av hvis ikke huset er perfekt til helga. selv om min mann heller ikke bryr seg katta om hvordan det ser ut..han slapper like godt av uansett hvordan det ser ut.

Nei, vi må nok slappe av og la hus være hus en periode. Så får vi ta igjen vasking og rydding når formen blir bedre :-)

blir spenende å se kjønn på deg da... hva tror du selv?

Skrevet

tror det er gutt,men det er bare en følelse jeg har.det er mange ting som ligner på jentesvangerskapet jeg hadde,men også ting som ligner på ting da jeg gikk med gutten,men husker ikke det så godt..han blir syv år i april og jeg husker nok mest det som skilte seg velig ur,som høy sexlyst,men ekstrem morgenkvalme:) resten er liksom borte. når jeg ser på de bildene nå tenker jeg bare:hva for en dritunge er det som står der medkulemage???:)) hehe. med jenta var det mr diffuse plager..uvelhet måtte ha jordbaæris osv...ikke særlig kvalm. åssen var ditt forgje svangerskap?-i forhold til nå tenker jeg?

Skrevet

hehe... en dritunge med kulemage! morsomt sagt :) sju år ja, begynner å bli stor gutt han d :) han må jo glede seg veldig til å bli storebror igjen? hvis du har guttefølelse, blir det sikkert gutt.. og hvis teorien min stemmer, blir det iallfall gutt :) blir utrolig spennnede å se! Skal du vite kjønn på ordinær UL?

mitt forrige svangerskap var egentlig helt ok. var litt småkvalm fra uke 7-9, men ellers i helt fin form. følte meg sprek og at jeg så helt ok ut Men denne gangen har jeg så mye hodepine, nesten hele tiden. kvalme som kommer og går. også har jeg fått så fæl hud. den er kvisete (jeg har ALDRI kviser) og med svære porer. også er håret mitt helt grusomt, tørt og dødt. men det verste er hodepinen, og selvfølgelig trøttheten da.

så litt ulikt er det jo..

Skrevet

ja blir spennende,tenkte å vite det.visste det ikke med noen av de andre to,så tenkte litt av praktiske grunner når ting skal ned fra loftet... men da er det sikkert noe sånn om at,nei beklager,men ungen ligger slik at det er umulig å se..haha,så må e vake lt babytøyet!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...