Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som kaster opp hele svangerskapet. Jeg er nå 16+5 og spyr fremdeles hver morgen. ER så lei, selv om kvalmen bedrer seg veldig utover dagen. Forrige gang syntes jeg bare det var nydelig å være gravid, denne gangen synes jeg det er bare pes. Orker ikke glede meg en gang, for jeg er så sliten allerede.

Sorry syting, har en elendig dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var som å se meg selv ha skrevet det innlegget..

Sist jeg gikk gravid,var jeg overlykkelig!

Nå klarer jeg ikke glede meg over det,er lei hele graviditeten,og skjønner ikke hvordan æ skal holde ut..

Ligger på sofaen her nå,netopp kasta opp som en gris.

Rimelig sliten og utmattet,vet hvordan du har det..

Jeg krysser fingrane for oss og håper dette gir seg snart!!!

Er du sykemeldt ja? Jeg er det og vært det siden uke 8..

Blir også gal av å bare ligge inne,men greier ikke noe annet..

Skrevet

Jeg er foresten 16+0 idag..

Har klart å kavet meg ned ett par ganger til akupunktur,og det har hjulpet samme dage,men ikke dagene etterpå.

Har du prøvd noe mot kvalmen? Føler ingenitng hjelper,hverken prostafen,akupunktur,alle tipsene eller di seabandene..

Skrevet

Stakkar, jeg må nok innrømme at du har det nok værre enn meg. Jeg har blitt bedre på dagtid, men morgene og kveldene er ille enda.

Jeg er på jobb, og pga rot og tull med kontrakter fikk jeg ikke sykmeldt meg... Men kommer veldig for sent hver dag. Kan være pga jobben at jeg ikke blir bedre og, for jeg får aldri tatt meg inn...

Jeg synes heller ingen av rådene hjelper...Vi får bare krysse fingre for at det blir bedre snart! Lykke til!

Skrevet

Off ja når du jobber i tillegg kan det være du trenger mer hvile! At du greier..

Beundrer det,men husk å ta hensyn til kroppen din!!

Kanskje den trenger mere ro og hvile,kanskje formen din blir bedre da? jeg vet at jeg må hvile masse,eller så blir jeg kjempedårlig

Ja jeg krysser alt jeg har for oss at vi blir bedre snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...