Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Det er vel denne uka vi skal ha el ikke sant?

Noen med positive eltester? Jeg testet positivt i dag. Hadde sex i går og dagen før der, men nå er det ingen mulighet før på fredag. Vi er i 3pp og redd for at vi mister denne pp også;( Har i de foregående pp hatt positive tester flere dager på rad. Håper på det denne perioden også. Når jeg tenker etter har vi ikke hatt seks etter eggløsning de to andre forsøkene. Kanskje det er det som skal til for at vifår det til å klaffe. Kjenner på at jeg er helt oppslukt i dette og føler at mannen min ikke er det. Han sier det skjer når det skjer... Misunner han og ta så lett på det. Skulle ønske jeg var mann!!

Beklager at dette ble vel sytete, men jeg ønsker så gjerne å bli gravid. Godt å ha dere da jeg vet at dere ønsker det samme.

Lykke til med el

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Satser på at jeg får EL i løpet av helgen, jeg har nylig hatt en utskraping pga MA/BO på tvillinger i uke 12. Så håper syklus og EL kommer som normalt, men jeg blør dessverre ennå, så føler meg usikker... Bare jeg slutter å blø til jeg får EL så skal jeg være fornøyd! Jeg er en av dem som kjenner at jeg har EL jeg da - skikkelig EL-smerter dagen før selve eggløsningen, så nå gidder jeg ikke kjøpe flere EL-tester - brukte en formue på dette i hele høst og før jul. Nå skal jeg prøve å slappe litt mer av, men jeg er såååå babysyk etter at jeg mistet for 11 dager siden - jeg vil, jeg vil, jeg vil ha 2009 baby - så får vi se om vi får det til, hehe =)

Adnil73: Husk at EL testene slår positivt ut 1-2 døgn FØR selve eggløsningen, så du må nok ha sex i 2-4 dager etter at EL testen slår ut også hvis du skal ha en større sjans.

Jeg gjorde akkurat samme feil selv de første gangene. Hadde sex på selve dagen jeg testet positivt på EL - og så ikke mer sex (da hadde vi hatt sex annenhver dag/hver dag en periode) - og jeg ble selvsagt ikke gravid heller. På 3 pp skjønte jeg at jeg måtte ha sex de nærmeste dagene etter at EL testen slo ut positivt også - og da klaffet det!!! Dessverre så endte det med en MA/BO i uke 12 - så nå er jeg tilbake her igjen =( Skikkelig surt - men sånn er livet.

Vi prøver på barn nr 2 vi da - datteren vår har nettopp fylt 3 år og hun var ikke planlagt, så trodde jeg var ekstra fruktbar når jeg har blitt gravid 3 ganger uplanlagt og den ene gangen vi planlegger så får vi det ikke til - fikk det jo til 6 mnd etter at vi kuttet ut p-pillene, på 3 pp, men vi mistet jo tvillingene - merkelige greier! Det ble ikke september, så da satser vi på desember i stedet!!!

Lykke, lykke til jenter, tenk nå har vi siste sjanse til 2009 baby - jeg håper vi får det til =)

Klem fra

Skrevet

Hei jenter

Håper at det klaffer denne gangen for oss alle sammen :) Jeg har EL tirsdag om en uke, og GU samme dag. sukk.. Men tør ikke å avlyse, det er ikke så lett å få time til utredning... Siden de skal inn og se på ting og tang regner jeg med at egget får helt noia og rømmer tilbake der det kom fra ;) Dessuten kan vi ikke ha sex på mandagen, men det kan jo forsåvidt passe, hvis man helst skal ha seg annenhver dag.. Og neida, tenker ikke alt for mye på å få barn jeg nei... hihi...

Lykke, lykke til!!

Skrevet

Jeg har EL nå til helga :) enten fredag eller lørdag :D

Så fra imorgen er det fullt kjør! VIL ha bebis i magen NÅÅÅÅÅÅ :D

hihi :) Håper det klaffer denne mnd :) er så spent :)

Og blir ikke mindre spent da venninnen min ble gravid nå nettopp ! :D

Dette er sååå spennende!

Skrevet

Jeg testet positivt på El-test idag tidlig.. men mannen har dratt på jobb idag ( han jobber vekk så blir borte helt til mandag) Hadde sex igår og han skal prøve å komme seg hjem i et "ærend" ikveld og så skal vi prøve å møtes hjemme i lunsjen imårra..helt sykt, men hva gjør man ikke for at spiren skal sitte.. Han har heldigvis en slik jobb at han kan komme seg litt vekk i "krise"stuasjoner.. Er så utrolig klar for baby, nå er nesten alle venninnene gravide rundt meg, så kjenner lysten så enormt. Tok lang tid sist også, så må nok belage meg på litt tid denne gangen også.. Lykke til alle sammen..

Skrevet

Jeg tester meg el-tester, og skulle hatt el i dag, men ikke vist noen positiv test enda. Kan være at jeg ikke har hatt stigning i lh så lenge at det vises, da. Så vi kjører på nå i helga ;)

Skrevet

Hurraaa - jeg hadde EL i går (tror jeg, hadde ihvertfall skikkelig EL-smerter) - og mannen min og jeg hadde en kjempkoselig stund, hehe =)

Er bare 14 dager siden utskraping MA - så jeg hååååååper det blir desember-baby på oss =)

Merkelig at kroppen har ryddet opp så utrolig kjapt - hadde jeg aldri trodd...

Lykke til alle sammen =)

Klems

Skrevet

Jeg fikk positiv eltest i dag, hipp hurra! Så vi kjører på..... ;)

3pp her nå.. Spennende...

Ønsker dere masse LYKKE TIL allesammen... :)

Skrevet

Så koselig med en skravletråd for oss som har IKM i uke 14 :)

Var på utredning hos gyn på mandag (16.03). Har PCOS, så ville se hvordan det gikk med eggstokkene/cyster osv. Gyn sa jeg ville ha eggløsning i løpet av denne uka, og slimhinnene så veldig bra ut. Så reiste jo hjem med et stort smil om munnen :)

Fikk positiv ELtest torsdag og fredag (19 og 20), og hadde rikelig med el-slim (på lørdag hadde jeg masse el-slim, som også hadde røde striper av blod i seg, (noen som vet hva det betyr ?). Samboeren min tar denne oppgaven svært alvorlig, da vi vet at det kan ta lang tid før det klaffer for oss grunnet min diagnose. Så vi har kost oss i loppekassa mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, og vi skal nok ta en sengedans senere i dag også......... (kanintendenser... huff *flau* :) . Men hva gjør man ikke i håp om at spira skal sitte.

Men jeg er tross alt inne i 1.pp, så jeg skal ikke håpe så mye. Men har vært oppe på do og tisset 2 ganger i natt (drakk ikke noe etter kl 20.00 i går), og har så utrolig varme og såre nippler. I tillegg er jeg kvalm med jevne mellomrom hele dagen, og spessielt på kvelden. Humørsvingningene er på topp, samboeren min stakkar blir helt satt ut av meg til tider. Men at man har symptomer på graviditet så tidlig er vel lite sannsynlig, så prøver å fortelle meg selv at det kommer av alle hormonene som raser rundt i kroppen min i forbindelse med el.

Så får vel bare vente og se............... krysser fingrene for oss alle her inne, sender masse babystøv :) :)********************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Da tror jeg El er gjort unna for denne gang, skal ha hatt el fredag eller igår, så nå er det bare å vente,vente,vente...... i spenning!!! :D

Hadde sex torsdag kveld, lørdag morgen og søndag morgen... håper det holder, og at vi har truffet på, så det sitter denne pp'en !! *krysser fingrene*

Tipper de neste to ukene blir miiiiiiilelange, men en får bare holde håpet oppe, og prøve å ikke tenke så mye på det :P Selv om det er lettere sagt enn gjort :P Har heldigvis tre jobber som holder meg opptatt i ukene fremover, så satser på at tida flyr nå ! :D

Flere som har hatt EL i helga nå, og har syklus på 28/29 dager?

Hadde vært helt utrolig om den satt nå altså!! Da hadde jeg og venninna mi fått termin med 15 dagers mellomrom!!! :D Det hadde vært helt utrolig syyyykt :D

Skrevet

Jeg fikk positiv ELtest i går, og har en syklus på ca 28 dager.. Er 3 pp her også, og første gang vi har truffet EL helt sikkert.. Som vi vet om hvertfall ;) Kjempespennende, vil bare skru frem tiden et par uker og viiite... Håper på verdens fineste førjulsgave!

Tvi tviii, alle håpefulle :)

Skrevet

Ja, da er det bare å vente ett par uker da - og se resultatet!!! Disse to ukene frem til IKM er alltid så lange synes jeg...

Trodde jeg hadde EL i helgen og var på gyn på sykehuset i går, men ble litt forvirret over det som ble sagt. Først ble det sagt at jeg nettopp hadde hatt EL, så sier han noe som antyder at jeg har EL nå, så nå vet jeg verken ut eller inn...

Vet bare at jeg hadde sex på fredag, trodde jeg hadde EL på lørdag, så skulle vi ta en runde i sengehalmen etter at jeg kom hjem fra gyn i går på mandag, men da har mannen fått omgangssyken, så ingen sengekos da... Stakkars mann =)

Har ikke store troen på denne pp runden - men disse to ukene er alltid sååååå nervepirrende og lange synes jeg!!

Ønsker dere alle sammen riktig, riktig lykke til =)

Klems

Skrevet

Ja, da var GU unnagjort. alt ser helt normalt ut. Mannen fikk med et prøveglass, og lurer på hvordan han skal få levert prøven sin. Vi bor 45 min unna sykehuset, så her gjelder det å få ting til å gå ihop. Sedprøver kan dessuten bare leveres torsdager mellom 0800 og 1300 og man må alltid ringe først for å sjekke at en av de to som jobber på lab'en er på jobb og kan analysere prøven.. sukk.. skal ikke være lett dette her.

Jeg tror jeg har EL i dag, men siden vi skulle på GU har jeg ikke testet denne PPen. Kunne jo ikke ha sex i går heller siden jeg skulle undersøkes, men vi hadde en runde på søndag, så kanskej alikevel at det har gått bra denne gangen...

IKM er søndag 5. april, og det er leeenge til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...