Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og inni magen turner en liten gutt! Alt så helt fint ut, var godt og se at han sprellet så mye. Er 18+4 nå og hadde kanskje trodd jeg snart skulle kjenne litt liv siden det er andre svangerskap, men det var greit å få se at morkaken ligger litt foran på magen, så kanskje derfor jeg ikke har kjent så mye enda. Da blir det to gutter i heimen til høsten, det skal bli liv! Tro hvordan storebror takler å få en baby i hus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. samme her! Jeg også var igår og inni her er d også en liten gutt og jeg 18+4 i dag :)) kjenner en del liv men morkaken ligger på siden/bak. Hvor gammel er storebror da? Her er storebror 1,5 år og blir 23 mnd når lillebror kommer :)

Skrevet

Det var ganske tett på dere. :) Vår storebror er snart 3, han blir 3 år og 2 mnd når lillebror kommer. Har ikke sagt noe enda, grubler litt på hvordan vi skal legge det frem. :)

Når fikk du termin da? Mulig jeg roter litt med dagene, men den offisielle terminen ble hvertfall 16. august. Ser på terminkalkulatoren at jeg er vel egentlig 18+5 idag. Men det er jo bare tall.. hadde vært gøy om det ble 20 egentlig, da blir fødselsdato 20082009... :)

Skrevet

hehe.. fin dato ja;:) jeg fikk 17.august! Hadde egentlig 20082009 :) men ble flyttet tre dager fram :)

mange måter å si d på men ville ventet til mage ble ordentlig synlig. Tre åringen til søstera mi har veldig god forståelse for dette med baby og ble akkurat storebror. Han visste det ganske lenge. Men er kanskje greit å ikke forkusere så mye på babyen i før d nærmer seg slik at han ikke "mister oppmerskomhet" :)

Skrevet

Magen er ganske synlig nå, men tror vi venter litt lenger likevel.. :) Har spurt et par ganger om vi kanskje skulle fått en baby i huset, sånn som noen venner av oss har (en han liker å leke med har en lillesøster) - og da har han svart ganske kontant nei, hehe.. men det blir nok stas etterhvert tenker jeg.

Jeg hadde også termin 20.08 når jeg beregnet selv, og ettersom jeg tok eggløsningstest var jeg rimelig sikker på hvilken dag jeg ble gravid. Men gjorde ikke noe å bli satt litt frem da. :)

Leste noen navnetråder og gikk plutselig opp for meg at nå må vi begynne å tenke på navn snart. Har tenkt litt på jentenavn for det hadde vært gøy med en liten jente, men jeg visste egentlig at det mest sannsynlig ble en gutt til. Har likevel ikke tenkt på noen guttenavn. Kjente et lite blaff av savn da hun sa det blir en gutt, kommer aldri til å kjøpe rosa klær, det blir ikke flere barn. Men det er gøy med gutter da, og tror nok det blir et radarpar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...