LeneL79 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Lurte på om det er noen som har erfaring med lang togreise på slutten av svangerskapet? Jeg har 18 dager igjen til termin, og man får jo ikke fly når det er 2 uker igjen, så tog blir den eneste muligheten da. Min far døde inatt, og jeg vil gjerne i begravelsen, men han bor 150 mil unna. Gode råd mottas med takk..
Underveis --> Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville reist. Dersom noe skulle sette i gang, så er det mange stoppesteder på veien og ambulanse kan komme å hente deg uansett om det skulle være nødvendig. De færreste opplever at barnet kommer PLUTSELIG, så sykehus rekker du nok uansett.
Lykkelig g~g~j Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 tror jeg ville reist også!Selv om det er langt! I tog kan du bevege deg litt underveis også så du ikke får så vondt av all sittingen! Er jo langt, så familien vil nok forstå om du ikke kommer men for din del så )
meg & to små vampyrer Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Om du orker å reise og klarer tanken på at du kanskje må føde på et fremmed sykehus, så syns jeg du skal reise. Nei, for de fleste skjer ikke fødselen helt uventet, men i løpet av en dag eller to kan jo mye skje, så greit å være forberedt om du f.eks. overnatter der og slikt. Ellers vil jeg bare si at det var trist å høre om din far.
*Bo*og*Junior* Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Huff, så trist å lese at du har mistet din far! *sender trøsteklem* Men når det gjelder togturen tror jeg ikke det er noe problem, men pass på å holde deg i bevegelse. Min lege var veldig nøye på at jeg beveget meg når jeg tok tog, (tidligere pendler) pga blodpropp. Så om du holder deg litt i bevegelse, så går det nokk greit!
LeneL79 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2009 Tusen takk for svar. Nå løste det seg av seg selv. Babyen min ligger i seteleie, og skulle i røntgen idag for å sjekke at bekkenet er stort nok. Det var det ikke, så da ble det keisersnitt, og det tar de på fredag, sånn at jeg foråpentligvis kan fly hjem. Skulle bare ønske pappa hadde levd til å møte h*n, han hadde gledet seg sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå