Gå til innhold

Hmm to svake CB-tester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok den første CB ca 4 på natten til tirsdag, våknet, måtte tisse og ja, der i ørska så jeg ikke særlig så gikk og la meg og sovnet igjen... senere når jeg så på den kunne jeg se en svak,svak strek...

så imorges nå nettopp tok jeg den andre testen som var i pakken ... og der kom den svake streken opp ganske kjapt (innen et par min ihvertfall), streken er fremdeles svaksvak, men både jeg og mannen min ser den og jeg tror den er lyseblå...

må jo handle mer tester for å få sterkere kryss forhåpentligvis innen noen dager..men lurte på om den digitale vil slå ut ??

IKM er på torsdag eller fredag...

EL-testet jeg positivt på med den digitale til CB på fredag 6.mars...

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammenliknet begge testene nå og den fra imorges er sterkere enn den fra igår natt.....selv om begge er svake da. Kan jeg våge å ta det som at jeg er gravid??? Ømme pupper og bare en følelse av at denne gangen stemmer det! Mannen min er litt avventende, han vil se en sterkere strek eller "Gravid" på digital... men har ikke flere tester i leiligheten nå... og skal jobbe fra 8.30-16.30 idag...

tiden snegler seg sånn når man lurer!!!

Skrevet

kjøpte en digital nettopp og prøvde, men den viste ikke gravid, kanskje ikke så rart etter en lang dag på jobb! Men har som sagt 2 CB vanlige tester med svak strek og en billigstrimmel med svak strek... så et svakt jippi fra meg da.. håper ihvertfall! Har kjøpt 2pakning med vanlig CB igjen så kan ta en av de imorgen tidlig... fant dessverre ingen 2pack med den digitale...

uff kjipt å være testoman når man føler seg gravid!

Skrevet

Jeg skal vente med å gratulerer deg til i morgen, men du er nok gravid;) Den digitale hadde sikkert slått ut om du hadde tatt den i morgen tidlig i stedet for i kveld, tror du ikke? Uansett, lykke til:)

Skrevet

Jo, det tror både jeg og mannen..tror han ble litt irritert på meg fordi jeg tok den digitale nå med en gang jeg hadde kjøpt den.. og nå har jeg bare sånne "vanlige" CB tester igjen... tilbake til å tolke streker imorgen da... men den imorges var sterkere enn den natt til igår..så forventer jo at den skal bli enda mer sterk imorgen tidlig...

eller burde jeg rett og slett stikke ut og kjøpe en ny digital........

Skrevet

Hehehe, er ikke så mye å tolke i morgen da:) Kommer det en strek i løpet av 5 minutter så er du jo gravid. Den trenger ikke var knallsterk, så lenge det er en ordentlig strek:)

Skrevet

vel den streken imorges kom i løpet av 5 min, men det var jo ikke særlig sterk, heller svak da... IKM er mest sannsynligvis fredag (da er det to uker siden jeg testet positivt på EL-digitital CB-test!

Men har nå to vanlige CB, så tar den ene imorgen tidlig og den andre fredag morgen..og så får vi se!

Skrevet

Håper du får positiv test i morra da! Lykke til =)

Har selv tatt 3 tester, hvor jeg kun har fått skyggestrek.. Ser ut som en svak svak positiv test..

Men håper din rett og slett bare er svak, og at du er gravid! =)

Skrevet

Hei!

Jeg brukte billige tester fra internett når jeg prøvde å bli gravid. Plutselig en kveld såg jeg en bitte liten svak antydning til en ekstra strek. Før hadde det ikke vært noen antydning til noen strek, men nå var det en veldig svak en. Ble så ivrig at jeg måtte ta en til. Og den viste det samme, en veldig veldig svak strek. Så jeg måtte bare smøre meg med tålmodig å vente et par dager for å ta en ny test, di dagene var laaange. Og da jeg endelig turte ta en ny, var streken kjempe tydelig!! Så nå er jeg gravid, snart 3 mnd på vei!! Har vært hos legen og fått bekretfte det og=)

Lykke til og håper det ordenr seg for dere også!!

Skrevet

Hvordan gikk det?:)

Skrevet

Fortsatt svaaaaaaake tester. idag er det altså 14 dager siden CB digital eggløsningstest slo ut,men det er sånn at EL er to dager etter det? Isåfall er jeg vel bare 12 DPO enda?

Ingen tante rød her ihvertfall, tappen langt oppe (klarte ikke la vær å kjenne etter) og tendenser til ømme pupper innimellom (ikke hele tiden). Har handlet ny digital.. samt QR. så tenker å ta QR imorgen tidlig og så utifra den ta den digitale etterpå eller kanskje drøye den til søndagsmorgen....burde vel helst det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...