Gjest Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg drikker to shake daglig fra Herbalife. Jeg liker ikke de andre på markedet. Liker cappuccino og sjokolade best akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Kan ikke sammenlikne en proteinshake og en måltidserstatter da! Om ikke formålet er for å gå ned i vekt, men proteinshake brukes jo først og fremst i forbindelse med trening!!! Tror uansett smaksopplevelsen er veldig individuell, så er vell mest og prøve seg fram
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Kanskje jeg har missforstått proteinshake da. Hva kan jeg bytte ut med som en måltidserstatter? (bare mellommåltidene)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Blir mett av en proteinshake også, den bare inneholder ikke alle vitaminene og mineralene som i en typisk måltidserstatter da, som go 123, noka, min cur osv
Serial mom Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Du kan fint bruke proteinshake som måltidserstatter, men da bør du i tillegg spise noe som inneholder litt (langsomme) karbohydrater og fett, ellers blir du ganske tom for energi. du kan jo evt. ta et eple og noen mandler i tillegg til proteinshaken, dersom det er noen timer til neste måltid. Det finnes mange ulike merker der ute, og du må nesten bare prøve deg frem på smak, men de fleste er ikke veldig tasty. Jeg har brukt proteinpulver i åresvis, smakt meg igjennom det meste, men de inntas fortsatt mens jeg holder for nesa... De fleste måltidsersatter-shaker synes jeg inneholder altfor lite protein, så ville definitivt gått for et rent proteinpulver, gjerne med whey-protein. De aller fleste smaker best med sjokoladesmak, men igjen, smaken er som baken, du må bare teste. En del merker har smaksprøve-poser, så da kan du teste et par ulike for å se hva du liker best. Av erfaring synes jeg de som jobber på treningssentre eller spesialbutikker for gym-uystyr og kosttilskudd har best peiling, de har også bedre utvalg enn helsekosten. Bor du nær sverige er det verdt å ta en tur over grensa, der får du både større og billigere utvalg, spes. mtp kursen nå for tida. Du får ferdigblanda shaker fra Multipower(med sjokolade) i glassflasker, de er faktisk veldig gode, men de har også karbohydrater i seg, dersom du er ute etter noe uten er jo ikke disse et alternativ.(disse er mye billigere i sverige) Proteinfabrikken og Multipower er to merker jeg liker godt, og de kan jeg gå god for. Myoplex er også bra, smaker godt, men de er ganske dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå