Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Så på Skogheims sist torsdag, tok med meg et tips der som jeg halveis har gjennomført før, men i kveld føler jeg meg virkelig forberedt på en rolig morgen. Har pakka barnehagesekk Lagt fram klær til meg og snuppa Smørt niste Og lagt alt jeg skal ha på jobb i mi veske Da krysser jeg bare fingrene for at jeg slipper å stresse livet av meg, være helt svett før jeg i det hele tatt kommer meg ut, dra med meg ungen og rushe på jobb og alikevel være ti min for seint ute Og gjøre det jeg gjorde av forberedelser i kveld tok 5min, men av en eller annen merkelig grunn tar sånne ting 30min på morran fordi jeg er så stressa Ville ikke noe annet enn å skryte litt av meg selv i dette innlegget, og samtidig oppfordre andre til å sette av 5min på kvelden til planlegging av morgendagen, stress er ikke sundt!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Hmmm...det hadde vi også planer om å gjøre i kveld...blei ikke no av gitt! Skal prøve å huske det torsdags kveld =) Vi og surrer noe forferdelig om morgenene, enda vi egentlig har goood tid. Blir plutselig stress å få levert kidsa før halv 10 - flaut!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Jeg tror jeg er verdens mest distre person, men akkurat DET fungerer veldig bra her. Gjør alltid alt klart kvelden før, så da jeg så Skogheims forrige uke følte jeg meg skikkelig vellykket for en gangs skyld...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå