prinsesse03+09 Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Fosterlyden her har ligget på 140-144 hele svangerskapet! Var på kontroll i dag, å da låg den på 132! Er det vanlig at den går ned en del på slutten? Jordmor kommenterte det ikke, men jeg begynte å tenke på det nå ikveld! Kan det være tegn på at noe er galt? Kjenner meg litt hysterisk kanskje, hehe:P Er forresten 39+2 i dag!
2 blå :-) Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det er helt normalt. Fosterlyden gikk ned med meg da jeg skulle ha gutten min, og fikk da høre at det var normalt. Slapp av
prinsesse03+09 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Takk for svar:) hehe, ska prøve å slappe av! Kjenner jeg er mye mer hysterisk denne gangen, enn jeg var første gangen jeg gikk gravid...
Underveis --> Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Det er ikke slik at fosterlyden/hjertefrekvensen på babyen er den samme døgnet igjennom. Den varierer akkurat som på oss. Hadde du monitorert pulsen dens i en time så hadde den gått opp og ned avhengig av hvor aktiv babyen var.
Mortil3nydeligejenter Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Tulle mi har hatt puls på 140 hele sv.skapet og siste 4 gangene har den ligget på 157, så her har det gått andre veien. Nevnte dette til jordmor, og helt normalt. Forrige sv.skap var pulsen på 133 på slutten, jente det også. Pussig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå