Heidi90 Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har skikkelig lyst på barn selv om jeg bare er 18 (19 når barnet kommer dersom samboeren er enig), og samboeren min (23 år) sa ja idag!! Hurra!! Men, det er en stor avgjørelse. Så jeg ble glad, men ba ham tenke på det i en uke til og gi meg et svar da. Om en uke får jeg mensen og er klar til å slutte med ppiller etterpå dersom jeg får et positivt svar. Men jeg sa klart at han kan bare si ja dersom han er helt sikker! Vil ikke sitte alene i 7nde mnd og lure på hva som gikk galt. Men nå er nervene mine frynsete og jeg skjelver litt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er så redd for å bli skuffet! Vi har vært sammen i bare 2 år og selv om jeg visste fra dag 1 at dette var Mannen med stor M, og vi har snakket om giftemål og barn i 1.5 år, er jeg redd for at han skal synes det er for tidlig.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Håper det ordner seg for deg da:D Går sikkert bra:) han er jo noen år eldre, og han har sikkert tenkt litt på dette han også siden dere har snakket om dette sammen en god stund begge to. Selv er jeg 21.. blir 22 til sommeren.. og fikk svak positiv test i dag morgen:D Lykke til:D
Heidi90 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Det hele endte med at han kastet ppillene mine i søpla, innrømte at han hadde sommerfugler i magen og satt og gliste til kl. halv 5 på mårningen Nå gjenstar bare venting og kaninaktivitet
*spennende tid fremover* Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Gratulerer så mye Så spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå