Gå til innhold

noen andre som nekter å gi opp kjæresten?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 12 uker på vei, va 6 uker da han gikk fra meg. Jeg klarer bare ikke gi opp håpet på at han vil endre seg, at han vil komme tilbake til meg. Da han gikk fra meg sa han at han ikke så noen framtid for oss, men sist vi snakket sammen (ca en uke siden) sa han hvis vi ble sammen igjen, hvis vi valgte å prøve på nytt. Han var ikke bare positiv til framtiden men døren va liksom ikke helt igjen. Vet at han er en fantastisk mann og at han vil bli en fantastisk far til barnet vårt, men han er så livredd for dette som har skjedd. Jeg nekter å gi han opp, det er kun han jeg vil dele livet mitt med. Vet at jeg burde være rasende for at han forlot meg, og jeg har vært det. Men nå.... nå vil jeg bare ha han tilbake så vi kan få den framtiden vi hadde drømt om sammen. Noen andre som tilgir dem for å svikte i en så viktig sak og som velger å kjempe for å få dem tilbake? Noen som har lyktes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha ham, så tar du ham selvfølgelig tilbake. Det virker jo også som han har tenkt litt og funnet ut at det er deg han vil satse på. Å bli foreldre setter i gang masse tanker og følelser, og det er jo ikke rart at man kan få reaksjoner umiddelbart - som fex å trekke seg unna, så jeg synes ikke dette er noe å tvile på i det hele tatt. Start på nytt og nyt svangerskapet sammen!!

Skrevet

Mannen min dumpet meg i uke 8. Jeg lot han likevel få følge med i svangerskapet. Jeg var koselig mot han og ga han så UTROLIG mye tid. Fødte alene, veldig tøfft. 3 måneder etter fødselen sa han ja til å prøve igjen. Nå har vi vært sammen i 2 år og hverken jeg eller han angrer. Men jeg måtte svelge MANGE kameler og det hele var langt fra rettferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...