Hopie ღ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Noen av dere som kan svare meg på hvor lang tid det tok dere som brukte cerazette fra dere sluttet på pillen til dere hadde mensen som normalt igjen og til dere ble gravide? Takk!
Lykke X 4 Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Det tok to måneder før jeg ble gravid etter å ha slutta på disse pillene. Og vi prøvde aktivt. Med de andre pillene jeg har brukt, ble jeg gravid med en gang.
Hopie ღ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Takk for svar :-) Det var jo veldig fort uansett da!! Noen andre med erfaringer? Vær så snill :-)
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Slutta 24 januar, har ikke hatt noen skikkelig mens, men tror jeg hadde noe lignende ca en mnd etter. Testa i dag, tror jeg er gravid, svak strek...eggløsning ca 9-10 mars.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Det er vel sikkert like individuelt som alt annet som har med syklus å gjøre Jeg fikk mens nøyaktig 4 uker etter å ha sluttet med pillen, men tok 2.5 år, 2 AIH og 2 IVF før jeg ble gravid på egenhånd
rima Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Jeg sluttet med disse pillene i høst og det tok på dagen fire uker før mensen kom tilbake. Så ble jeg gravid i neste periode! Som hun over her sier. Dette er nok individuelt, men det er jo greit å høre hvilke erfaringer andre har!
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Hei Jeg har også brukt Cerazette. Jeg sluttet med de i november 2008, 28 dager senere (i desember) fikk jeg en rar blødning, fikk en normal mens i begynnelsen av januar. Ble gravid i januar, er gravid i uke 11. Gikk utrolig fort å bli gravid igjen. Jeg brukte Cerazette kun i 1 år.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Gikk på de da jeg ble gravid jeg så for emg sitter de ikke i d hele tatt:P
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 Hei. Jeg gikk på cerazette i 2år og tok siste pille 2.august. Vi ville prøve og unnfange så tok eggløsningstester og var "aktive". Prøvde alle kjerringrådene. Hadde eggløsning 20.august, men "traff" da tydeligvis ikke. Fikk første mens 1.september Gikk da litt fra motet, og bestemte oss for å drite i alt som het stillinger, tester og metoder. 6.oktober testet jeg positivt etter uteblitt mens, men trodde ikke mine egne øyne. Ny positiv test 8.oktober. Jeg er nå 27+2 på vei og meget gravid Masse lykke til
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 Det tok 2 mnd før jeg fikk tilbake mensen fra jeg sluttet på cerazette - deretter tok det 3 pp før vi ble gravide! Mistet dessverre i MA/BO i uke 12 - dette var for 14 dager siden, så nå er jeg tilbake på Bli Gravid og håper spiren sitter neste gang!!! Lykke til =)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. mars 2009 #12 Skrevet 19. mars 2009 3 mnd fra jeg sluttet på C, 2 mnd fra jeg fikk mensen til jeg ble gravid. Altså 3 mnd etter jeg sluttet, og 2 mnd etter jeg fikk mensen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå