MillaMed2 Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Når i måneden utbetales foreldrepenger (permisjonspenger) ?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 synes det stod hver 30 ellernoe på nav arket?
<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 hei, da eg fikk foreldrepenger var utbet. mellom 26 og 30 i mnd. dette var i fjor. regner med det er det samme ennå=)
AmandaM Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jeg går ut i permisjon 6.mai, får jeg da permisjonspenger i mai eller juni?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå