-MtG- Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Skal noen vinne til slutt? Og i såfall, hvordan vinner man? Har ikke fått med meg konkurransepoenget.
Vinden blåser Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 vinneren får penger... vet ikke helt hvor mye...men tror de fleste der er med for opplevelsen..at det er en laaaang ferietur...
-MtG- Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 Men hvordan vinner dem? Er det sånn at noen blir stemt ut og sånn? Det kommer jo nye folk og de bytter partnere hele tiden, men jeg kan ikke skjønne hvordan de skal kåre en vinner.
Ajam Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Det er om å ha en partner hele tiden, hvis man ikke har det blir de sendt hjem. Da sjekker det inn en ny. Annenhver uke gutt og jente. PÅ slutten skal det stå igjen ett par. Tror summen var 300 000.
Vinden blåser Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 slik det var orginalt ihvertfall (fulgte med litt mor slutten av første sesongen for mange år siden) var det etter en viss tid en finaleuke hvor det ble stemt ut folk..så til slutt stod de igjen med en vinner... mener det kan ha vært de tidligere deltagerene som avgjorde det hele eller noe slik..
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Hele opplegget er TRAGISK.. haha.. Sorry jeg måtte bare si det.. Ser ikke på det selv.. Men så litt på forrige sesong..
-MtG- Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2009 Takk forsvarselv om jeg ikke ble så mye klokere:) Synes det er tragisk jeg også, men underholdende:) Jeg og samboeren sitterog er flaue sammen nårvi ser på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå