Gå til innhold

Hva er opplegget på Paradise Hotel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal noen vinne til slutt? Og i såfall, hvordan vinner man? Har ikke fått med meg konkurransepoenget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vinneren får penger... :)

vet ikke helt hvor mye...men tror de fleste der er med for opplevelsen..at det er en laaaang ferietur...

Skrevet

Men hvordan vinner dem? Er det sånn at noen blir stemt ut og sånn? Det kommer jo nye folk og de bytter partnere hele tiden, men jeg kan ikke skjønne hvordan de skal kåre en vinner.

Skrevet

Det er om å ha en partner hele tiden, hvis man ikke har det blir de sendt hjem. Da sjekker det inn en ny. Annenhver uke gutt og jente.

PÅ slutten skal det stå igjen ett par. Tror summen var 300 000.

Skrevet

slik det var orginalt ihvertfall (fulgte med litt mor slutten av første sesongen for mange år siden) var det etter en viss tid en finaleuke hvor det ble stemt ut folk..så til slutt stod de igjen med en vinner...

mener det kan ha vært de tidligere deltagerene som avgjorde det hele eller noe slik..

Skrevet

Hele opplegget er TRAGISK.. haha.. Sorry jeg måtte bare si det.. Ser ikke på det selv.. Men så litt på forrige sesong..

Skrevet

Takk forsvarselv om jeg ikke ble så mye klokere:) Synes det er tragisk jeg også, men underholdende:) Jeg og samboeren sitterog er flaue sammen nårvi ser på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...