Shabby Cheap Chic Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Er Minnen vokseseng. Lurer på hva størrelsen er på den.. Finner det ikke på sida dems.. Tenker på bredde, korteste og lengste lengde.. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99827959
-MtG- Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Kan ikke hjelpe deg så mye, men vet Tiny har den. Kan jo sende henne en PM om du ikke får noe svar?
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 åssen får jeg sendt pm når jeg ikke har nicket hennes på noe innlegg da? Jada dumt spm.. er bare sånn jeg har sendt pm, igjennom ved å klikke på nicket.
-MtG- Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Aner ikke:) Søk på nicket hennes så får du opp en tråd hun har skrevet på
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 ja men det er flere tiny.. eller er det den samme som har gjort om litt på nicket?
dama Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 vi har den stående ute i garasjen har dessverre ikke målene.. men lengden kan du jo tilpasse alt ettersom.. ikke så og så mange hakk om du skjønner hva jeg mener.. på det korteste er den så "lukket" at barnet ikke kan ramle ut.. på det lengste er det en vanlig barneseng ca litt breiere enn en vanlig barneseng tror jeg også.. husker ikke så godt
dama Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 madrassen til den er ganske tynn, så den passer ikke så godt til de store barna.. derfor bruker vi den ikke nå..
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2009 Ok, hvor lenge fikk dere brukt den da? Kan man ikke kjøpe en litt tjukkere madrass da? Regner med at senga er omtrent som de andre voksesengene de har på Ikea..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå