Gå til innhold

Vondt i blæra/magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere....

Jeg har begynt å få mer og mer "vondt" i blæra. Når jeg sitter kjenner jeg at jeg må springe på do. Da gjør det ikke bare vondt i blæra men også i magen, bak navlen liksom. Er skikkelig ubehagelig så jeg må sette meg. Når jeg setter meg har jeg ikke så vondt i hele magen lenger, men blæra presser på. Kjennes ut som jeg holder på å tisse på meg, og det er vondt/ubehagelig. Spes. om kveldene, men også om dagen.

Er dette vanlig. Det er sååå ubehagelig!

PS: gjør ikke vondt eller svir å tisse. Er rett og slett bare SKIKKELIG øm og vond over blæra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også en periode med det samme, men det gikk over av seg selv. Men hvis det fortsetter ville jeg sjekket med legen om det er urinveisinfeksjon. Kjedelig om dette sprer seg til nyrebekkenet og det blir betennelse der.

Skrevet

Det høres veldig ut som uvi......

Skrevet

jeg har det på samme måte, og sjekket ut for UVI, noe det ikke var. Har hatt det en ukes tid nå.. Er 21 uker. I tillegg til press ned mot blæra og symfysen er det liksom en slags kald/ubehagelig følelse rundt kjønnsorganet. prøvde å forklare for jordmor, men var ikke mye lurt hun kunne si om det. Snarere ingenting! Blir jo litt frustrert, men prøver å tenke det bare er noe forbigående siden alt annet er i orden..

Håper vi finner ut av det:)

For ja, det er plagsomt!!!

Skrevet

Var hos legen idag. De tok urinprøve og mente det var høy verdi av hvite blodlegemer.... De tror det er UVI, så har den til dyrking til imorgen....

Skrevet

Tror jeg har noe av samme smertene som deg. Var på legevakt for ca 2 uker siden og jordmor for 1 1/2 uke siden. På legevakt fant de ingen ting. Jordmor fant derimot nyrestein, Dette virker som smerter som kommer og går med stikkninger mest på den ene siden for min del. Smertene er så intense at det kan kjennes ut som rier/kynnere. Jormor fant nyrestein med UL. Venter nå på svar på ulike prøver. Smertene er der fremdeles, men jeg har ikke fått noen type behandling ennå. Tror de er veldig tilbakeholdne med dette så lenge en er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...