Gå til innhold

Misstenker at mannen min liker gutter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han oppfører seg så annerledes og virker på en måte mer levende f eks i samtale med andre menn over telefon. Jeg er litt i tvil....hufff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke være homofil selv om han er sprudlende i snakke med andre menn, mannen min blir også i godt humør når han snakker med kameratene sin i tlf, jeg mistenker ikke at han er homofil av den grunn.

Skrevet

Når jeg snakker med sambo i tlf'en går det trått, og handler mest om barna eller praktiske ting. Mye taushet. Også når han er i nordsjøen og vi ikke ser hverandre på 2 uker. En samtale varer vanligvis 5-10 minutter, en sjelden gang 15 minutter.

Med kamerater er det sjelden en samtale varer mindre enn 30 minutter, gjerne i en time også. Da er det ingen pauser i samtalen, praten går i ett, mye latter og spøk, og felles interessen til alle kameraten hans; bil.

Jah, så er han vel homo da, eller..?

Skrevet

Men så er det også noe med den magefølelsen, som veldig ofte stemmer!

Skrevet

Ja da er min og homo....;)

Skrevet

Fortvil ikke. Han er sikkert bare mere komfortabel med mannfolk. Trenger ikke være homse fordi om han prater mere løst med menn.

Mannen min pratet lenge med en prest vi kjenner på telefonen. Snakker veldig lenge med han hver gang han ringer. Sitter på soverommet og snakker med han, og det samme skjer når en kamerat ringer. Men jeg vet det er fordi han vil snakke privat, og ikke fordi han er tiltrukket mannfolk.

HI, slapp av ;)

Skrevet

Ut fra den logikken burde jeg også være temmelig bekymmret. Sansynligvis tenner min mann på faren sin.

Skrevet

Jeg prater mye mer løst og leldig og spøker mye og ler mer når jeg prater med andre menn enn mannen min, jeg, men jeg er da ikke interessert i dem annet enn som kamerater for det.

Skrevet

Egentlig ganske godt å få bekreftet at menn kan være sånn over telefon og, og ikke bare vi damene ;-) Hyggelig at mannen din syns det er fint å snakke med kamerater på telefon! Mye bedre det enn de mennene som knapt nok ytrer seg i samtale med andre menn, spesielt over telefon, for det regnes for 'feminint'...

Min mann er også rimelig annerledes over telefon etter som hvem han snakker med - det kan være nesten litt komisk av og til :-)

Ringer han for å snakke med mannen i huset og kona tar telefonen bruker han sin vanlige snakkestemme - når så mannen kommer til telefonen legger han stemmeleiet ned noen toner, helt ubevisst. Han tror ikke på meg når jeg sier at han gjør det engang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...