Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Noah Alexander....en vennine av meg har gitt det navnet til sønnen sin og jeg syns det er grusomt. Det er kjedelig og altfor uorginalt. Dette er et navn hun har likt i maaange år og jeg hadde håpet at når hun fikk barn så kom hun til og ombestmme seg...stakkars unge sier jeg bare.....!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Noah er jo kjempefint!!det navnet foreslo jeg for gudsønnen min,og det ble det!! Alexander ikke så fint...
Miss Misantrop Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Og jeg liker Alexander kjempegodt, men må nok venne meg litt mere til Noah.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Da tipper jeg du er ei som liker typiske sære norske ur navn??? Noah alexander var kjempe fint:) Heldig den gutten som får hete det!! Slipper han bli mobbet fordi han har ett navn som hadde passet bedre på bestefaren sin..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Gogutten min heter Noah og jeg synes det er nydelig:)
McRabarbragrøt Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Hvorfor skal man på død og liv alltid kalle barna noe originalt og spennende da? Det er da en smakssak, og man skal ikke bry seg on hva andre synes. Ikke at det betyr noe, men selv synes jeg Noah er kjempefint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå