Gjest Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 De dro i går morges og er jo uendelig langt borte. Første gangen hun skal være borte så lenge fra mamman sin. Jeg vet at hun får en fantastisk tur, men jeg hadde faktisk ikke trodd jeg skulle savne henne med en gang hun dro hehehehe jaja litt deilig å kjenne på savnet også da:) Er jo ikke sååååå lenge til 1. april....
Verdens tøffeste mamma Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Uff, høres ikke kjekt ut... Det er lov å savne barna sine... Det går sikkert helt fint...Er du helt alene eller har du andre barn i huset?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Hvor er jenta di da? Hun koser seg nok, men forstår det med avstanden (om hun er langt vekke) Kos deg du, hun kommer igjen )
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Thailand er rimelig langt borte da hehehehe ja jeg har jo de 2 andre småsnuppene mine hjemme og dagene går jo fort.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 det er LITT langt vekk, ja... men det går nok bra :) Tenk så morro hun får det, slippe snø og kulde her!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Ja, da har du i hvert fall noe å henge fingrene i.. da går tiden myyye fortere også... Hun koser seg nok skvett der..
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 ja jeg er egentlig bare litt mye misunnelig hehehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 Bra du har 2 andre å kose deg med da... men sikkert rart uten henne i hus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå