Gå til innhold

Merkelige ting man spiser...Kjæresten min vinner!!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan mi på 5 år ete honning med salami. Spesielt barn finner på å ete det meste i alle utenkelege varianter.

Eg brukte ketchup til nesten all middag som barn. Kom i dag....da er det kun til pølse i brød eller potetstappe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørrfisk er jo nammnamm da :),

Ei jeg kjenner spiser sjokade og majones... fysj...

Men smak dette her da: rå kålrabi og nugatti... det er utrolig godt :) mamma ler like mye hver gang ho ser det :)

og så må jeg ha nugatti på sveler... ellers så spiser jeg aldri nugatti

Skrevet

Tja det beste jeg får er nuggati med bannan med bringebærsyltetøy på brødskiva eller julekake med salami med argurk og majones..........

Vi hadde en pålegg "konkuranse" på en hytte tur en gang han som vant begynte med daimkuler og pepperkake osv....

Skrevet

Synes alt jeg spiser er ganske vanlig jeg da ;) Men sambo spiser Brød med brunost, stekt egg, bacon eg ketchup.. Det tror jeg virkelig jeg kunne spart meg for.

Gjest Morn du
Skrevet

Her hadde yngstejenta en periode der hun skulle ha brødskive med majones og sennep.. Nam.

Nå er det populært med honning og makrell i tomat på skiva... Hver sin lyst:)

Skrevet

Banan er veldig godt på ristet brød med smør og syltetøy.

Skrevet

Skjønner jeg egentlig er ganske normal som "bare" spiser trønderfår og jordbærsyltetøy av slike rare sammensetninger ;o)

Skrevet

Ole Brumma: Jordbærsyltetøy under speilegg er GODT!! :) Men jeg mååå ikke ha det da :)

Jeg har vokst opp med at sjokade under løkrull er yammi :)

Skrevet

Knerten spiser makrell i tomat med servelat på. Surf & Turf sier nå jeg:-)

Skrevet

Onkelen og tanten min spiser bløtkokt egg...og strør sukker i stede for salt på...blærk!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Fiskepinner med vaniljesaus. Liten gutt som eeelsker det og forlanger å få det ;-) (og ja, han har funnet på det selv.)

Skrevet

Sambo er hektet på elvis-sandwich....kanskje ikke så originalt, men likefullt ekkelt; nugatti, bacon og syltetøy. Fysj!

Skrevet

Mannen min har også noen rare ting han spiser, sånn som slami på vafler og kethup på fikseboller i hvitsaus, blæææææ. Sikkelig nydelig når hvitsausen blir rosa, blæææææ

Skrevet

Gubben spiser havregrøt med ketchup og sprøløk.

Også er han kresen liksom...

Skrevet

Kom på et par ting når det gjelder meg selv også når jeg begynte å lese her :P Da jeg var lita pleide jeg (og søskenbarnet mitt) å spise nugatti med salami oppå, nugatti med hvitost, nugatti med majones (ugh!), og av og til fikk vi skive med smør og sukker på.

Spiser også fiskeboller i hvitsaus med ketchup på, jeg og mine søsken gjør det og har alltid gjort det. Alle andre synes vi er ekle når vi gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...